Coloured Raine - Safari Raine paletka

...aneb příběh o vysněné paletce s dramatickou zápletkou a ambivalentním koncem.


Proč zrovna Safari Raine? 

Když jsem před nějakou dobou viděla video Beauty News, kde holky probíraly tuhle paletku jako novinku, okamžitě to byla láska. Jenže tohle žhavé vzplanutí jsem dokázala snadno zkrotit - bylo mi fakt líto dát za paletku, kde si moc nejsem jistá, zda mi budou odstíny slušet, zaplatit okolo 40 dolarů. 
K nákupu mě tak nakonec přesvědčily dvě věci - nekonečná chvála od KitschSnitch a slevy na Beauty Bay. 😁
Takže po delším přemýšlení byla paletka nakonec v košíku a pak na cestě ke mně. 


Kámen PPL úrazu

Bohužel, asi mi nebylo souzeno, protože ve chvíli, kdy jsem si konečně tenhle poklad převzala od kurýra a rozbalila krabici... mi vypadl stín Lioness (nádherná metalická zlatá) přímo do klína. V Beauty Bay mi sice nabídli vrátit část peněz, to ale nic nemění na tom, že s touhle paletkou už nemůžu cestovat a ani si ji koupit znovu, protože je naprosto beznadějně vyprodaná. 

Jaká teda je? 

Jednoduše skvělá. Konečně začínám chápat, co všichni na těch drahých stínech vidí. Blending je naprostá hračka, i looky, ve kterých míchám několik barev, mám hotové za pět minut. 
Každé líčení jsem začínala nanesením primeru od Rimmel, protože mám fakt mastná víčka, ale věřím, že by si stíny vedly úžasně i bez něj. Třpytivé stíny jsem vždycky nanášela suchým plochým štětcem. 


 Look č.1: 
Jako první jsem na celé víčko použila stín Green Valley, dozadu jsem dala trochu Congo Basin a nahoře ztratila pomocí Clay, který jsem pak dala i na spodní linku.


Look č.2:
Na celé víčko jsem dala stín Tigress, ztratila jsem opět pomocí Clay. Na spodní linku jsem dala Green Valley.
PS: Tady mi trochu ujela ruka s řasenkou, takže ji mám opatlanou na celém víčku :D no, co se dá dělat.






Look č.3:
Na víčko jsem použila stín Toucan. Dozadu a na spodní linku jsem použila Amazon Basin. Celé jsem to pak ztrácela pomocí Jungle a ztmavovala pomocí Matriarch. 
Z toho jsem měla trochu strach, aby výsledek nevypadal jako monokl. Ale dopadlo to docela dobře. 





Verdikt

Jeden z důvodů, proč trávím každé ráno před zrcadlem je, že mě prostě baví si s těmi barvami hrát. A tahle paletka v teplých tónech ke mně hlasitě mluví. Když ji otevřu, okamžitě mě zaplaví vlna inspirace a taky čirá radost, ty barvy mě uklidňují a jejich kombinace je prostě skvělá. 
Jediné zklamání je pro mě asi stín Jungle, který na očích není tak výrazný jako v paletce. Možná bych taky uvítala, kdyby místo stínu Toucan byla nějaká jiná barva, ty dvě zlaté jsou sice obě úžasné a každá je trochu jiná, ale klidně bych ji vyměnila za nějakou další třpytivou.

Suma sumárum: Byla by to naprostá dokonalost, kdyby mi kvůli rozbitému stínu Lioness nemusela sedět na stole. A asi začnu aktivity Coloured Raine více sledovat, protože brzy budu potřebovat nutně další barvičky. 

Komentáře