Fajront za Leden 2021

 

Celou dobu se mi zdálo, že mi toho až tolik nedošlo... ale jak už to tak bývá, pak jsem v jednom týdnu najednou spotřebovala půlku koupelny a navíc protřídila dekorativku – no a výsledek je, že se mi to ani nevejde na fotku. Tak hurá na to! 

First Aid Beauty Ultra Repair Tinted Moisturizer

Tuhle radost jsem si přivezla z Ameriky, takže bylo načase krém spotřebovat. Je to v podstatě tónovaný krém na obličej s SPF 30. A byl super. Odstín teda nebyl pro úplné bledule (docela oxidoval), ale se světlejším pudrem jsem ho zvládla nosit i v zimě. Dělal hezkou pleť, ale nezakryl teda ani ň, dělal spíš takové jemné sjednocení. Výdrž taky nebyla nic moc, ale třeba na léto k vodě byl fantastický. Klidně bych koupila znova, ale mám teď otevřené další tři makeupy a jedno Holika Holika Holi Pop BB (moje asi už páté balení) v záloze, takže to moc reálně nevidím, navíc asi stejně preferuju o něco víc BB krémy. 
Verdikt: 4/5

Freedom Makeup House of Glamdolls multifunkční paletka

Tohle byla láska. Tuhle paletku jsem zařadila do svého loňského Project Pan, ale ač jsem se snažila opravdu hodně (používala jsem ji opravdu denně), na dno jsem se podívala jen dvěma kouskům z téhle paletky. Každopádně ji mám už několik let a je čas se s ní rozloučit. Nejvíc mi budou chybět ty dva barevné stíny hned vedle bronzeru (ten byl taky oblíbený a je to vidět) a tvářenky a samozřejmě stíny na obočí, které jsem používala v posledním půl roce skutečně denně a ani se nehly. Jediné, co jsem nepoužívala asi nikdy a co bylo úplně k ničemu byly ty rtěnky. 
Značka už ani neexistuje, navíc mám paletek i věcí na obličej přehršel. Stejně je mi ale líto tuhle paletku vyhodit, ach jo! 
Verdikt: 5/5

Garnier Ambre Solaire Samoopalovací krém na obličej

Tohle jsem koupila kdysi někde ve výprodeji za pár korun a bylo to boží. Krém opravdu nedělal fleky a vytvářel jemné opálení. Využívala jsem ho vždycky po létě na prodloužení opálení. Bohužel mám mezi krémy jiné oblíbence a navíc mi to tu leží už pár let (to je strašný, já vím), takže jsem ho nakonec vypotřebovala na nohy. Znovu už nekoupím, protože ho prostě nemám dostatečnou motivaci používat a vypotřebovat to balení na obličej trvá věky.
Verdikt: 4/5

Flashmasque Hydrate plátýnková maska na obličej

Tenhle kousek byl, tuším, v Cult Beauty boxu, nebo tak někde. A čekal na svou chvíli dost dlouho. Maska byla fajn, pleť po ní byla hezky hydratovaná, ale prostě plátýnkové masky nejsou mí favoriti – přijde mi to neekologické a použití mě strašně vytáčí. Vodičky bylo v balení až až, takže jsem pak používala ještě několik dní jako sérum ráno i večer a to bylo moc příjemné. Sama od sebe si ale plátýnkové masky nekupuju, takže i tohle je pro mě do budoucna spíš pass. 
Verdikt: 3/5

Neutrogena Hydro Boost pleťový krém

Nemám mu co vytknout. Používala jsem jej denně posledních několik měsíců, balení mi vydrželo opravdu dlouho. Má SPF 25, rychle se vstřebává, nezanáší póry, hezky hydratuje. Takže dělá co má, na druhou stranu mi nepřišlo, že by z něj moje pleť úplně skákala nadšením (jako třeba u Českého krému od Havlíka). Klidně po něm sáhnu znova, ale zatím mám asi v plánu zkoušet dál. 
Verdikt: 4/5

Beauty Glazed Uranus paletka

Paletka z Aliexpresu, u nás se jinak myslím sehnat nedá. Každopádně byla skvělá, super pigmentovaná, dobře se s ní pracovalo a stála asi 100,-. Už ji tu mám opravdu dlouho a moc po ní nesahám, jinak bych se jí rozhodně nezbavovala. 
Verdikt: 5/5

Ziaja Intima gel na intimní hygienu

To balení mi vydrželo asi půl roku. Neskutečné, na to, že jsem za něj dávala asi 65 Kč, nebo tak něco. Gel měl příjemnou jemnou vůni, nedělal neplechu, balení mělo pumpičku. Vlastně mu nemám co vytknout, jen mě po nějaké době začalo nudit a přišlo mi, že intimní olej od Laktacydu líp hydratuje. Za tu cenu je ale Ziaja nepřekonatelná. 
Verdikt: 5/5


Organic Shop Vibrant Raspberry and Acaí šampon

Tohle mě tak štvalo! Šampon jsem koupila proto, že se mi líbilo přírodní složení a balení s pumpičkou. Jenže ta pumpička byla úplně k ničemu, dostat produkt z obalu byl výkon. Navíc mi přišlo, že šampon zbytečně vysušoval a nic moc (objem) mi s vlasy nedělal. Tohle už nikdy. Jediné pozitivum bylo, že hezky voněl. 
Verdikt: 1/5

Nature Republic Ceramide plátýnková maska

Tuhle krásu jsem dostala od Anny k Vánocům a asi poprvé jsem pochopila, co lidi na plátýnkových maskách vidí. Maska byla dobře střižená, takže mi na obličeji seděla hezky. Dobře hydratovala a zklidňovala pleť, sérum jsem potom používala ještě samostatně. Přesto ale plátýnkové masky nepreferuju a spíš od značky zkusím něco jiného. 
Verdikt: 4/5

Oriflame Swedish Spa jílová maska

Snad loňský dárek k Vánocům, už si ani nevzpomínám. Balení ukrývalo světle modrou jílovou masku, která hezky voněla, ale jinak mi přišlo, že nedělala nic moc. Do spotřebování jsem se musela nutit. 
Verdikt: 2/5

Saloos Zelený jíl

No tohle byla ovšem jiná pohádka! V balení byl světle zelený prášek, který se míchal buď s vodou, nebo vlastně s čímkoliv, co bylo po ruce. Já jsem nejčastěji míchala s vodou, pro hydrataci přidala trochu pleťového oleje, co byl zrovna po ruce (moringa, argan,...) a pro extra protipupínkovou sílu doplnila pár kapkami tea tree oleje. Sám o sobě totiž prášek dost vysušuje – což je nakonec jeho hlavní přednost, pokud se na obličeji vyrašila nějaká neplecha, dokázal ji docela rychle zpacifikovat. Na celý obličej stačila jedna čajová lžička, takže balení mi vydrželo několik let. Jediné, co bych mu vyčetla, je dost nepříjemné použítí – jakmile začne zasychat, pleť nepříjemně pne a svědí. Dá se na to ale zvyknout. Další balení si určitě koupím, možná ale sáhnu spíš po jiné variantě (mají ještě růžový a šedý jíl, nebo tak něco).
Verdikt: 4/5

I love Revolution lesky na rty (Salted Caramel a Praline)

Byly součástí velkého čokoládového balíčku, který jsem si před pár lety nadělila k Vánocům. Byly příjemné, docela hydratovaly, měly jemnou barvu. Já sice moc lesky nenosím ani normálně, ale od minulého roku, kdy byly na pořadu dne roušky skoro celou dobu, jsem je nevytáhla fakt vůbec. Voněly hezky, ale musím uznat, že Nyx Butter Gloss asi preferuji víc. Nic jim není, ale už je tu mám fakt dlouho, takže letí.
Verdikt: 4/5

Ziaja Kozí Mléko krém na oči

Nebyl špatný, balení mi vydrželo neskutečně dlouho. Nepřišlo mi, že by ale dělal nějaké zázraky, mnohem lepší mi přišel Ziaja oční krém Marine Algae třeba, který více hydratoval a neseděl tolik na pleti. Znova asi nepotřebuju. 
Verdikt: 3/5

Catrice Better Than Waterproof tubing řasenka

O tubing řasenkách už jsem tu nějakou dobu zpět psala, jsou to pořád moje nejoblíbenější. Neobtiskávají se, dají se odlíčit teplou vodou... Tohle nebyla výjimka a dokonce bych řekla, že zatím můj nejoblíbenější kousek. Dokonce jsem tuhle řasenku zkoušela nanést štětcem jako linky a bylo to super, držely celý den. Moc ráda koupím znova, ale teď mám otevřené další tři řasenky, takže to musí počkat. 
Verdikt: 5/5

Rival loves me Voděodolné tekuté linky

Asi to zkrátím: Obsah byl miliónový, šteteček tak nanic, že to ani nejde popsat. 
Linky držely jako přibité celý den, nerozhodilo je ani pár slziček, nebo sprcha. Na druhou stranu dostat je na oko byla taková bolest, že už je znova nechci – štěteček bylo pevné gumové cosi, co dělalo v lince spíš brázdu, no peklo. 
Verdikt: 3/5

Essence rtěnky Coral Calling a Matt 24

Obě byly skvělé. Ta korálová byla snad jedna z mých prvních rtěnek, ta fialová jedna z mých prvních výrazných. Obě už jsou za zenitem, takže musím zamáčknout slzu a vyhodit je. Byly ale obě úžasné – spíše krémovější textura, co dala na rtech jen pár hodin, ale nevysušovala a dělala parádu. Navíc za pár korun.
Verdikt: 5/5

Anastasia Beverly Hills řasenka

OMG. Tenhle kousek letí po měsíci u mě doma. Čekala jsem teda víc. Balení je nádherné, těžké, působí bytelně a luxusně. Kartáček je taky fajn, ve tvaru přesýpacích hodin a krásně pročeše. Jenže ten obsah! I když jsem pokaždé použila bázi a stíny, řasenka se mi občas obtiskávala na horní i spodní víčko, opadávala pod oči, při sebemenší vlhkosti oka se mazala. Ač teda řasy dělala nádherné, tak letí do koše, na tohle nemám nervy a lepší práci mi udělá kdejaký drogérkový kousek za míň než stovku. 
Strašně se mi nechce vyhazovat to balení, protože je fakt hezké :D ale prostě ne. 
Verdikt: 2/5

Essence krémové rtěnky Blush my Lips a Pretty girls rock!

Opět dva nostalgické růžové kousky z mojí sbírky, co už mají svoje za sebou. Obě rtěnky byly krémové, hydratační a moc ráda jsem je používala. Bohužel už je mám opravdu dlouho, takže musí do koše. Navíc už dnes preferuju spíš matné a neobtiskující se textury. 
Verdikt: 4/5

Nyx Liquid Suede Pink Lust a Run the World

Tak toto je za mě nejtěžší vyřazení rtěnky ever. Tyhle dva kousky mám už bohužel taky víc než dva roky, takže musí z domu, ale milovala jsem je neskutečně. Příště bych asi spíš teda šla do jejich tuhé verze (tu vydali až potom, co jsem tyhle dva kousky už vlastnila), ale za mě prostě nejlepší tekutá rtěnka na světě. Ještě si nechávám jejich černou a světle modrou ségru, ty jsou trošku novějšího data. 
Verdikt: 5/5

Freedom Makeup Paletka tvářenek Peach and Baked

Další kousek z mého loňského Project Pan. A opět mám pocit, že jsem tomu dala fakt maximum (až už jsem pak nenosila nic jiného, než teplé odstíny tvářenek skoro celý rok) a přesto posun skoro žádný. Tvářenky byly akorát pigmentované, držely hezky celý den, byla jsem s paletkou moc spokojená. Každopádně už je paletka šíleně stará, už se ani nevyrábí a tudíž musí z domu :( 
Verdikt: 5/5

Colourpop Gel liner 

Tyhle kousky jsem si přivezla z Ameriky (a to už budou dva roky, takže je načase se rozloučit). Odstíny už asi ani nedohledám, popisky se sešoupaly velmi rychle. Každopádně tyhle tužky jsou strašný "hit or miss" – buď jsou úžasné, nebo k ničemu. Já jsem měla celkem štěstí. Z téhle trojky jsem nejradši používala tu fialovou, ještě jsem si nechala hnědou. Tužky docela dobře držely, docela se mi ale obtiskávaly, když jsem se třeba zpotila. Navíc některé jsou sušší a rády se lámou, takže práce s nimi není vždycky úplně nejlepší. Příště už je nepotřebuju.
Verdikt: 3/5

Nyx Epic Wear liner Stone Fox

Zklamání roku. Když jsem se dozvěděla, že Nyx přestal vyrábět barevné linky, byla jsem smutná. Když potom oznámili tyhle, které jsou barevné a navíc voděodolné, byla jsem nadšená a hned si koupila šedou linku Stone Fox. Bohužel, štěteček je sice z jednotlivých vlásků, ale je docela tlustý, samotná linka sice drží jako přibitá, ale je šíleně hustá, takže nanést ji je neskutečné neštěstí. Vzdala jsem to s ní. Už ne. 
Verdikt: 2/5

Rival Loves Me Calligraphy Eyeliner Pen

Další zklamání. Ten divný hrot by se ještě dal překousnout, nemalovalo se s ním bůhvíjak dobře, ale zase žádná tragédie, dalo se s tím naučit. Linka ale dost rychle vyschla (pár týdnů dala maximálně) a nebyla teda absolutně voděodolná, mazala se ve vlhku... no znova ne. 
Verdikt: 1/5

Anastasia Beverly Hills Liquid Liner

Další propadák. Aplikátor byl docela v pohodě, ale krucinál ta linka byla tak suchá, že jsem ji kreslila dvojnásobně dlouho než obvykle! A to prosím od začátku, ne že by vyschla. Opět letí asi po měsíci z domu. Dost mě to mrzí, protože jsem od ní měla velká očekávání, přeci jen nebyla nejlevnější, měla být voděodolná... No, ne, no. Nutno uznat, že jakmile už byla linka na místě, tak držela hezky, ale to nanášení mi za to prostě nestojí. 
Verdikt: 2/5

TrendItUp Catch the Light linka

Krásná třpytivá linka, už jsem o ní psala – tady. Teď vyschla, takže musí pryč. 
Verdikt: 3/5

The Ordinary Alpha Arbutin + HA

Když já jsem na recenze té skincare fakt špatná. Pořád tu rutinu obměňuju, takže nic pořádně nevyzkouším samo o sobě. Tohle bylo příjemné lehké sérum, které jsem používala většinou na den pod krém. Klidně koupím znova, moc hezky hydratovalo a žádnou neplechu na pleti neprovedlo. 
Verdikt: 4/5

Ucanbe Microblading tužka na obočí

Další kousek z Aliexpresu. Nebyla to úplně tužka, spíš bych to popsala jako takový fix s několika hroty. Ze startu byl teda šíleně pigmentovaný a bylo jednoduché to s ním přehnat, takže jsem ho nechala trošku cíleně vyschnout a pak to bylo super. Hezky držel, byl semi-permanentní. Stál asi 15 $, takže klidně koupím někdy znova. 
Verdikt: 3/5

Benefit They're Real! řasenka

Moje druhé balení téhle řasenky. A je prostě fajn, ale nic víc, plnou cenu bych za ni nedala určitě. Nedělá nějak výrazné řasy ala mrkací panna, efekt je spíš přirozený. Navíc se mi zdá, že tolik nezahustí. Nejvíc mi ale vadí, že není voděodolná. 
Verdikt: 3/5

Maybelline Gel Liner

Tomuhle kelímku jsem dávala hned několik šancí. Linka je hezky černá a slibuje neskutečnou výdrž. Voděodolná je teda opravdu dokonale. Naučila jsem se dělat linky přiloženým štětečkem a řekla bych, že mi to docela i šlo, ale kruciš, kdyby se mi ta linka pokaždé neobtiskla na horní víčko! A to jsem zkoušela zapudrovávat před, po i během aplikace. Prostě ne, letí. 
Verdikt: 3/5

Rimmel London zlaté mono stíny

Taky dědeček z mojí sbírky. Na oči nic moc, ta pigmentace je slabší. Používala jsem jako rozjasňovač, byl krásný! Ale už má svoje za sebou, musí z domu. 
Verdikt: 3/5

Medik8 Advanced Day Total Protect denní krém

Tohle malé balení jsem dostala od maminky k loňským vánocům v sadě s vitamínem C a Retinolem taktéž od Medik8. Krém má takovou zvláštní nažloutlou barvu, voněl neutrálně. Pleť byla po něm moc pěkná, taková napapaná. Navíc má SPF 30, takže na den ideál. Už ho tady ale mám dlouho, zdá se mi, že se možná zkazil a na pleti zlobil – udělalo se mi nedávno dost akné a myslím, že za to může tahle nenápadná lahvička. Asi bych mu dala ještě šanci, ale Medik8 má ty ceny trošku někde jinde, takže ještě uvidím.
Verdikt: 3/5

Freedom makeup Tvářenka Lethal Weapon

Tahle barva mě bavila! Tvářenka byla dokonalá, milovala jsem ji. Ale opět už mám tenhle kousek opravdu opravdu dlouhoooo, takže musí do koše. 
Verdikt: 5/5

Essence Life is a Festival krémová rtěnka

Rtěnka v papírovém obalu, něco jako Lipstories od Sephory. Byla v krásném fialovém odstínu a voněla po ostružinách. Nosila jsem ji docela často a moc ráda, ale už je opět staršího data, navíc doba teď krémovým rtěnkám nepřeje, takže musí jít. 
Verdikt: 5/5


Pheeew, to byla nálož. 
Co se naposledy podařilo spotřebovat vám? A jak to máte teď se rtěnkami? Nosíte?




















































Komentáře