Paletka EyesCream od Dose of Color


Zmrzlinová nálož bez kalorií

Když už jsem byla na BeautyBay v době slev, kvůli paletce Safari Raine, nedalo mi to a do košíku jsem přihodila i tuhle krasavici. Ani nevím, proč jsem to vlastně udělala. Nejsou to totiž úplně barvičky, které by mě normálně přitahovaly. Navíc už většinu z nich doma mám v jiných paletkách. Hlavně jsem chtěla vyzkoušet, jakou strukturu stínů Dose of Color má...a tak trošku vystoupit z komfortní zóny pomocí těch studených barviček. 
Po vytažení z původního papírového obalu s motivem zmrzlinářství vykoukne krásná růžová paletka s obrázky zmrzlin. Paletka je z tvrdého papíru a zavírá se na magnet. 




Barevné schéma, struktura a vzhled paletky

Co je na paletce naprosto skvělé, je její název :D ten mě opravdu pobavil. Každý stín se jmenuje jako nějaký druh zmrzliny. Barvy jsou moc hezké, líbí se mi poměr studených a teplých, stejně jako třpytivých a matných stínů. Jsou tam barvy i neutrální "nuda", něco na ztmavení vnějšího koutku i projasnění vnitřního, stíny na ztrácení na víčku... prostě docela promyšlená věc a určitě by se hodila i na cesty. 
Matné stíny trošku v panu práší, ale není to nic hrozného. Třpytivé nejsou tak máslové jako má třeba Safari Raine a některé potřebují i navlhčit štětec, aby naplno vynikly, ale i tak jsou fajn a pracovat se s nimi určitě dá. Stínuje se se všemi stíny úplně v pohodě a přechody jsou rychle hotové.


Looky

Fialový pokus

Na celé víčko jsem dala Lavender Honey, do předu přidala Bubblegum, ztratila pomocí Cone a ztmavovala s Blueberry swirl. 
Vždycky jsem měla z fialové docela vítr. Snadno se to s ní dá přehnat a spíš než úchvatné líčení,  vytvořit prvotřídní monokl. V tomhle případě je výsledek tak trošku ala 70. léta, rozhodně je to spíš jemná barva. Na bílém podkladu by možná vynikla víc, ale to mě při líčení nenapadlo. 🤷‍♀️

Neutrální nuda

Tohle líčení jsem vytáhla dneska, když mě šíleně bolela hlava a nechtělo se mi to moc řešit a něco vymýšlet. Na celé víčko jsem hodila Double Scoop, jen tak čistým štětcem ztratila a dopředu hodila Bubblegum. 

Mentolové spodní víčko

Tohle jsem vytáhla jednou do práce, opět jsem chtěla něco jednoduchého. Využila jsem na celé víčko stín Sherbert, ztratila pomocí Cone, dozadu dala trochu Lavender Honey a na spodní linku hodila Mint Chip. Docela se mi líbila ta kombinace hnědé a špetky fialové na víčku, tohle kombo určitě ještě někdy zopakuju.

Zmrzlinový pohár

Asi nejkomplikovanější líčení, které jsem s paletkou zatím vytvořila. 
Dopředu jsem dala Mint Chip, na zbytek víčka Sherbert. Ztrácela jsem pomocí Cone, pod obočí jsem dala Berries'n Cream. Pak jsem všechno ztmavila pomocí Hot Fudge a do vnitřního koutku a doprostřed víčka doplnila Banana Split. To samé jsem zopakovala na spodním víčku.



Verdikt

Paletka je chytře složená, nejvíce se mi líbí barva Mint Chip, takovou doma snad ještě nemám. Moc mě nebaví Bubblegum - ta nemá skoro žádný barevný základ a každému líčení dodává jen takový jemný lesk. Podobně je na tom i stín Sherbert, navíc mi přijde, že jsou si celkem podobné s Double Scoop. Naopak super je Cone, Hot Fudge i Blueberry Swirl. 
Paletka není moc velká a těžká, určitě se hodí na cesty. Potěší i jména stínů přímo pod pany. 
Já jsem ji sehnala kolem 30 dolarů, ale původní cena je 50 dolarů, což mi přijde docela dost. Na druhou stranu jde o limitku, takže pokud někoho zaujala, ať určitě neváhá s nákupem. 














Komentáře