Průšvih od Astridu


CITYLIFE DETOX denní rozjasňující krém

Když jsem takhle jednou procházela DM drogerií, padl mi do oka vzoreček denního krému od Astrid. Hned jsem ho vzala, protože tuhle značku mám moc ráda. Jejich odličovací olej miluju nadevše (o tom zase jindy) a líbí se mi, že je značka česká. Když mi pak došel úžasný Český Krém od Havlíka (ten klidně okamžitě koupím znovu, tohle bylo už několikáté balení, které jsem dopoužívala), sáhla jsem po vzorečku Citylife detox. Ten mi vydržel na asi čtyři použití a mě zaujala vůně, lehká textura, že má SPF ochranu a taky jak krásně spolupracuje s makeupem. 

Šlápnutí vedle

Nejprve jsem si přečetla různé recenze na internetu. Hodně holek psalo, že krém ani nezkoušely, protože se jím nelíbily ingredience způsobující ucpávání pórů. Jenže mě tohle krém během používání vzorku nedělal... Takže přesvědčena vzorečkem jsem běžela do drogerie a koupila celé balení. To je skleněné a krásné. Spokojeně jsem si krém odnesla domů a začala používat. 



Co výrobce slibuje 

Na stránkách Astrid jsem našla tenhle popis: 
CITYLIFE DETOX Hydratační rozjasňující denní krém sOF 10 je vaším každodenním spojencem, který pomáhá detoxikovat vaši pleť a chránit ji před vnějšími vlivy a slunečním zářením pro její mladistvý, zářivý a zdravě vypadající vzhled. 

Jak krém funguje? 
Obsahuje d-tox peptid, inovativní účinnou látku, která působí na více úrovních a dodává tak pleti energii: 
• Antioxidant: chrání před oxidativním stresem, který poškozuje buňky, a obnovuje jas pleti. 
• Ochranný štít: zabraňuje UV záření a volným radikálům poškozovat pleť. 
• Stimulant přirozené obranyschopnosti: zvyšuje odolnost pleti před vnějšími vlivy a podporuje produkci kolagenu pro pevnější a zdravě vypadající pleť. 

Je obohacený o aktivní uhlí, které působí jako magnet a pomáhá tak zachycovat polutanty a nečistoty pro čistou pleť plnou svěžesti. Díky inovativní sluneční technologii (OF 10 - UVA/UVB, IR*, VL*) poskytuje pleti širokospektrální ochranu před škodlivými vlivy UV a infračerveného záření a viditelného světla. * Test účinné látky in vitro

No a jaká je realita?

Začala jsem krém používat každý den. Asi po týdnu se mi šíleně zhoršila pleť. Samozřejmě jsem si nejdřív říkala, že krém má v názvu Detox a tím pádem určitě pouze pracuje a vytahuje veškerou neplechu, co jsem v kůži měla. Jenže zlepšení se nekonalo ani druhý, ani třetí týden. Nakonec jsem svůj boj vzdala asi po měsíci a půl. Pleť jsem měla v naprosto strašném stavu. Hned druhý den po tom, co jsem začala používat krém Beauty & Fruity od Alverde (kde jsem se teda taky trošku bála složení, Limetku moje pleť moc nemusí) se konalo velké zlepšení, pleť se zklidnila a věci se začaly vracet do normálu. 

Zkrátka a dobře

Tohle se Astridu nepovedlo. Krém letěl do koše, byla jsem na něj tak naštvaná, že jsem ho odmítla dopoužívat i třeba na tělo/ jako ochranu obličeje při barvení vlasů. Příště dám určitě více na recenze a zamyslím se nad seznamem ingrediencí... 




Komentáře