Bye Bye Panda eyes - tubing řasenka za pár korun



Najít řasenku, která by se mi nezačala obtiskávat na horní víčko už po hodině nošení, to je prostě kumšt. Když jsem kdysi dávno, celá nešťastná ze svých řasenkových trablů, hledala něco, co by přežilo moje mastná víčka, narazila jsem na diskuzi ohledně Tubing řasenek. 


Co je tubing mascara: 

Kdo vůbec netuší, ať běží na shrnující/ vysvětlující článek od Marie Claire
Ve zkratce: 
Na oči se nedává barva jako taková, místo toho jsou řasy pokryté polymerem - díky tomu se na nich vytvoří "trubičky". Řasenka se tudíž vůbec neobtiskuje, v pohodě přežije bazén i slzičky a večer se odlíčí třeba ve sprše - jen tak, teplou vodou (jak geniální je to na cestování asi nemusím zmiňovat).  Jako bonus - pokud se při líčení upatláte (nebo v nevhodnou chvíli kýchnete), stačí počkat, až na kůži řasenka zaschne a suchou vatovou tyčinkou nehodu setřít. Polymery totiž na kůži nechtějí držet. 
Zní to jako zázrak, já vím. Proto jsem hned začala hledat řasenku s tímto složením i v našich vodách. 

Tubing řasenky a já

Největším problémem tubing mascaras, které se vyskytují v ČR, je, že je tak nikdo nenazývá. Tudíž hledat takovou řasenku je opravdové peklo. Nejlepším indikátorem je asi hledat podle toho, že se dá odlíčit teplou vodou. Ale i tady se dá spálit. 

Ani tubing řasenka samozřejmě nemusí každému vyhovovat. Zvlášť řasenky jsou totiž neskutečně individuální záležitost. Co mě osobně ale překvapilo byl fakt, že tubing řasenky mají opravdu jemný efekt. Pokud chci dosáhnout efektu "umělých řas" (nebo je mít prostě jen hodně výrazné), strávím s takovou řasenkou mnohem větší množství času a je potřeba nanést o moc více vrstev. 

Někoho možná taky odradí, že to není úplně nejlepší Zero Waste volba - polymery po odlíčení letí do kanálu. 

Oriflame

Dvě takové řasenky má třeba Oriflame: The One No Compromise a její verze Lash Styler
Obě jsou moc fajn, efekt je spíše jemnější. Lash styler má opravdu kraťoučké štětiny, takže se skvěle hodí na spodní řasy. Obě jsem koupila opakovaně, přijdou mi ovšem docela drahé, takže pokud na ně není zrovna sleva, dívám se jinde. 

Maybelline

Za mě největší objev. Je skvělá, má fajn kartáček, vyrábí se v několika barvách (seženete v zahraničí/na internetu), dá se sehnat v drogérii a koupíte ji za něco málo přes stovku. Tak přesně taková je Snapscara. V zahraničí teď prodávají i její voděodolnou verzi (což nechápu a strašně moc chci zkusit). 
Měla jsem už asi 5 balení, z toho dokonce jednu ve výrazně a jednu v tmavě fialové. Modrou jsem dala jako dárek mamince, která je s ní taky spokojená. 

Před pár dny jsem navíc narazila na jejich nové řasenky, které se minimálně tváří jako tubing verze - Lash Lift.

Existují samozřejmě další značky, které tuhle vychytávku vyrábějí a které jsem nezkoušela. Některé se dají koupit i u nás. Zajímavý přehled je třeba tenhle od Cosmopolitanu.


Bye Bye Panda Eyes

Když tahle novinka vyskočila na Essence instagramu, okamžitě jsem zbystřila. Zrovna ten den jsme se totiž s kolegyní bavily, že Essence prostě řasenky umí a často se vyrovnají i mnohem dražším značkám. Nakonec jsem tenhle kousek objevila v DM drogerii. 

Efekt je opět spíše jemnější, pro výrazné oči je třeba více vrstvit. Ze všech tubing řasenek, které jsem vyzkoušela, má tahle asi nejlepší kartáček - štětinky jsou krátší a je jich hodně blízko u sebe. Dají se nimi hezky vykreslit spodní řasy a neupatlat se komplet (stává se mi).
Pro porovnání: Oko bez řasenky vs dvě vrstvy Bye Bye Panda Eyes 

Výdrž je docela dobrá. Po náročnějším dni bez báze na horním víčku se sice jednotlivé "trubičky" začínají stěhovat z očí, ale je to přesně ten typ řasenky, který stačí ráno nanést a do večera je vystaráno. 

Navíc se dá sehnat v drogerii za cenu pod stovku, čímž získává další plusové body! 
Nikde jsem nezjistila, zda se náhodou nejedná o limitku... takže mi nezbývá než věřit. 

Komentáře