Láska až za hrob od Astridu: Hedvábný čisticí pleťový olej

Hledání ideálního čistítka

Kdysi jsem k odlíčení používala snad nejslavnější odličovač v českých vodách - Chrpový dvoufázový odličovač od Yves Rocher. Ten je samozřejmě pořád super a spousta lidí na něj nedá dopustit... jenže mi začalo být líto všech těch vatových tamponků, které se odličováním spotřebovávají a vyhazují. Navíc mi odličovač dělal trošku mlhu před očima. 
A tak jsem se jala hledat... 
Po několika letech nadějí a zklamání, kdy jsem vyzkoušela opravdu kde co. Nejprve jsem zkoušela odličování kokosovým olejem (nesuďte mě, tehdy ta mánie jela naplno). Z toho jsem měla šílenou mlhu před očima a navíc jsem se použití tamponku s tonikem/ čistícího gelu stejně nevyhla. Saloos hydrofilní olejíčky mě štípaly v očích a zas tak dobře neodličovaly. Lirene micelární čistící gel byl naprosto skvělý, ale ani on mým citlivým očím neseděl a navíc si nedokázal poradit s extra voděodolným líčením. Micelárky jsem zavrhla rovnou (právě kvůli použití tamponků). 

Zázrak na obzoru

Nějakým vedením osudu jsem nakonec, celá nešťastná, vzala v drogerii Hedvábný čisticí olej od Astridu. Líbilo se mi na něm, že je značka česká a v podstatě už jsem neměla co ztratit. Navíc se ceny i bez slevy pohybují okolo stovky, ve slevě dokonce okolo 80,-. 
A dobře jsem udělala, že v tom košíku lahvička nakonec skončila.

Použití a výsledky

Olej je opravdu hedvábný. Má velmi jemnou nevtíravou vůni, takže myslím, že nikomu nebude vyloženě vadit. Nanáší se na suchou pleť. Pak stačí jen provést jemnou masáž a všechen makeup se rozpustí. Pak už stačí jenom smýt vlažnou vodou (já většinou v téhle chvíli skočím do sprchy a umyju se rovnou celá). Olej se promění na mléčnou emulzi a jde dolů docela dobře. Po použití je pleť opravdu hedvábná a hezky vyživená. 
Pokud ovšem používáte "betonová" líčidla jako já, určitě doporučuju ještě do-odlíčit nějakým tím gelem nebo tonikem (od doby svého prvotního hledání jsem zjistila, že existují látkové tamponky, takže to není takové zlo). 
V recenzích jsem občas četla, že se lidem špatně smývá vodou (konkrétně, že je to jako smývat opravdu hutný pleťový krém). I to se mi několikrát stalo, ovšem pouze v případě, že jsem nanesla opravdu velké množství a udělala jen velmi rychlou masáž.


Suma sumárum

Tenhle olej je zázrak v lahvičce. Ubývá sice docela rychle (ono taky záleží, jak silnou vrstvu makeupu se člověk snaží odlíčit, ehm), ale i tak mi vydrží zhruba dva měsíce denního používání. Jak jste si možná všimli, tahle konkrétní lahvička je prázdná a zrovna mi olejíček došel. Jako náhradu za něj teď mám odličovací olej od Dermacolu, který byl součástí jednoho z vánočních dárků, které jsem dostala. Tak nezbývá, než doufat, že se mému oblíbenci vyrovná. 


Komentáře