Moje přírodní poprvé - linky Alverde

Jestli něco z makeupu vyžaduju v naprosto "betonové" verzi (tzn. že to vydrží autonehodu i moje sledování začátku Johna Wicka), tak je to řasenka a linky na oči. A jestli v něčem přírodní makeup má co dohánět, tak je to právě tahle schopnost. Přesto však potom, co jsem vypotřebovala linky Flash Cat Eye od L'Oreal (které byly mimochodem naprosto boží), jsem běžela do drogérky pro Alverde. Velkou zásluhu na tom měl instagramový post od Zápisky pro Lišku, která je moc doporučovala. 



(Ne)splněná očekávání

Na fotkách vidíte linky dvoje. Není to proto, že bych chtěla nějak srovnávat složení a výdrž dvou (téměř) totožných produktů od jedné značky. Prostě jsem si (trubka) myslela, že ty Sensitive jsou hnědé. Nenapadlo mě se podívat na spodek balení, kde byla černá nálepka s barvou. 
Vlastnostmi i barvou jsou tedy linky v podstatě stejné. Oboje mají šteteček tvořený "vlásky", což u linek preferuji. Barva je černočerná a zasychá velmi rychle - verze sensitive ještě o chloupek rychleji, než její zelená sestřička. Nanáší se dobře i na vrstvu stínů nebo třpytek, ocásek s nimi není úplně nejtenčí, ale ani žádný cvalda. Přes jejich expresní zasychání je trochu těžší udělat tenký ocásek, ale není to nic hrozného. Zkrátka dá se s nimi naprosto běžně namalovat bez menších potíží. 

Výdrž

No a tady se dostáváme ke kameni úrazu. Mně totiž slzí jen jedno oko (široké slzné kanálky, říkala paní oční). Tím pádem když mi do očí fouká větříček, nebo sleduju toho Johna Wicka, nebudu mít obě oči rozmazané stejně. Linky od L'Oreál, Nyxu nebo TrendItUp dají tyhle slzičky v pohodě, TrendItUp se mnou dokonce bez ztráty kytičky přežily i saunu (psycho). Jasně, tyhle "betony" je pak večer zlo odlíčit, ale prostě během dne se na ně můžu spolehnout a vím, že to nemusím řešit. 

Bohužel, zde Alverde občas selhává. 
Když budu sedět doma/ v kanceláři, použiju bázi a pořádně zapudruju, všechno je fajn. Jakmile zaschnou, vypadají krásně až do večera, nikde se neobtiskují. 
Celkem v pohodě dají i méně náročnou aktivitu. Třeba můj kraťoučký jogging se psem - já se sice zapotím, ale zase mi pot vyloženě neteče do očí. To Alverde dává bez potíží a na konci linky vypadají stejně, jako na začátku běhu.
Když ale ráno udělám hezké ocásky a odpoledne mi foukne do obličeje, moje slzící oko razí do akce a do několika vteřin ocásek mizí. Jenže pro mě jen z jedné strany! Když se to člověku během dne stane, nejsnazší je ocásek prostě odstranit. Jenže já ho musím odstranit i na druhé straně, kde je zcela v pořádku :( 


Na fotkách níže vidíte ranní líčení a líčení po návratu z práce za větrného dne. 





Zkrátka...

Linky jsou boží a určitě je dopoužívám, ale stále dávám přednost svým voděodolným kamarádkám, které dají kdejaký doják levou zadní. 




Komentáře