Nuud: Zázračný deodorant


Jestli mě něco zaujalo na deodorantu Nuud, tak to byly jejich agresivní reklamy. Reklama mi vyskakovala na Facebooku, Instagramu, během vyhledávání... byly všude. Nakonec mě donutily si jejich stránky pročíst. A po přečtení recenzí i objednat (jsem jen slabá žena). 



Co slibuje?

nuud only has 10 ingredients. The most important one is micro silver, which naturally prevents the smell of perspiration, without blocking the pores or irritating the skin. In addition, we use certified, natural ingredients such as coconut oil, carnauba palm wax and almond oil, to keep the micro silver in place. This is what makes nuud so extremely nuud. Simple.

V podstatě by se tedy mělo jednat o přírodní deodorant na bázi stříbra. Neobsahuje žádné takové ty fujtajbly, co na kůži, kde se denně holíme, fakt nechcem. Navíc má tubu vytvořenou z cukrové třtiny (nebo tak něco) a firma celkově dost dbá na ekologii. Takže <3 na první pohled. 

Jediné, co moc na první pohled <3 nebylo, je cena. Prťavá tubička stojí kolem 13 euro.

Funguje? 

JO! 
Pokud jste do teď používali "obyčejné" deodoranty/antiperspiranty, budete pravděpodobně potřebovat několik dní až týdnů "detox" - Nuud vám nebude fungovat a budete pravděpodobně naštvaní. Po několika týdnech se to ale srovná (vivat karanténa, teď je čas to zkusit!).
Nemá žádnou parfemaci, takže je dokonale unisex. Velkým bonusem je pro mě, že neštípe po holení. Fleky, nebo mastnotu na oblečení nezanechává vůbec, pokud ho teda nepoužijete omylem tunu. 



Jak se používá? 

Po sprše z tubičky vytlačíte mikro kousek hutného krému a rozetřete v podpaží. Pro ty, kteří neradi ručně-roztírací deodoranty, nuud připravuje novinku na kickstarteru.
Super je, že tenhle postup po čase opakujete co tři a více dní, takže krém ubývá opravdu pomalu. Celkově mi ta malá tubička vydržela něco kolem dvou měsíců.

Proč jsem ho přestala používat? 


No a tady se dostáváme k jádru pudla. On totiž nevoní. Jakože fakt nijak. Tohle se hodí lidem, kteří mají oblíbený parfém a voní se opravdu denně. Já dávám přednost voňavým deodorantům, protože po Nuudu voníte... no jako vy. Tak nějak lidsky. Pach potu sice maskuje skvěle, ale nenahrazuje ho květinami a ovocem :D
No a pak je tady ta cena. Je to prostě strašná pálka. 



Verdikt

Nebráním se znovu Nuud v budoucnu koupit. Momentálně jsme zavření doma a trošku v tubě ještě je, takže mu asi dám šanci, ale pak mám zásoby nejrůznějších deodorantů a antiperspirantů, takže to nějakou dobu potrvá. 
Pokud chcete přejít na přírodní deodorant a vydržíte detox, Nuud je za mě top.

Komentáře