Fajront za Duben

Fajront! Od Února do Května. 


Konečně jsem se zase po čase dostala k psaní blogu. Poslední dobou jsem u počítače pořád a ve volném čase se mu tím pádem snažím vyhnout, jak to jen jde. 
Jenže spotřebované produkty tu na mě volaly... ehm, přetékaly z krabice, ve které je mám před napsáním článku schované. Takže už byl prostě čas. 

Rexona Maximum Protection (varianta Sensitive dry)


Tyhle deodoranty jsem kdysi používala v podstatě ekluzivně, protože jsou opravdu mega účinné a stačí je použít jen jednou za pár dní. Osobně mi přijdou naprosto totožné jako jejich sestřičky se značkou Dove a nevidím ani žádný funkční rozdíl mezi jednotlivými verzemi. Takže si vybírám spíš podle vůně. 
Tenhle konkrétní už znova nepotřebuju, moc mi nevoněl a navíc se snažím hledat o něco šetrnější produkty (k pokožce i k životnímu prostředí). Je ale fakt, že účinnější antiperspirant neznám. 

Skóre: 6/10

The Ordinary Niacimide 10% + Zinc 1%


Příjemné sérum. Jestli mi to nějak výrazně zlepšilo pleť nedokážu posoudit. Je pravda, že teď mě pupínky tolik netrápí, ale to přisuzuju spíš Moringovému oleji od Renovality (recenze brzo) a mixem sér a kyselin, které pod něj používám - v podstatě každý den něco jiného (jo, strašně chytré, funkčnost jednotlivých komponent se takhle samozřejmě sleduje úplně skvěle). 
Každopádně Niacimide se Zinkem byla fajn gelovitá vodička bez nějaké zvláštní vůně. Štítkovačkou jsem si lahvičku označila, protože mám The Ordinary produktů několik a všechny vypadají stejně. 
Účinky niacimidu jsou prý poznat až po několika měsících soustavného používání, takže moc nevěřím, že to s mou "disciplínou" k něčemu bylo. Opravdu rychle se to vstřebávalo a tahle lahvička mi vydržela několik měsíců. Kupovala jsem na Beauty Bay
Pokud se mi pleť zhorší, asi koupím znova. 

Skóre: 5/10

Dermacol 16H Matic Eyeliner


Fakt super hnědá tužka na oči. Krásná barva, dobrá výdrž, nebyla moc drahá a navíc je od české značky. 
Bohužel jsem nespotřebovala celou - nedávno jsem ji chtěla použít a tuha mi komplet vypadla. Když jsem ji hledala, omylem jsem na ni šlápla. 
Znova ji asi nepotřebuju, kvalita je docela podobná levnější Essence nebo Colourpop gelovkám, které mám momentálně otevřené.

Skóre: 7/10

Balea Professional Tonerde Shampoo


Šampon na mastné kořínky a suché konečky. Bohužel mi přišlo, že nepomohl ani jednomu. Vlasy umyl tak nějak průměrně, kořínky se mi mastily pořád docela dost a konce byly ještě vysušenější. Vůně byla jemná a nevtíravá, ale znova už ho nekoupím. 

Skóre: 3/10

Balea mýdlo na ruce Matcha a Goji


Tohle byla nějaká limitka. Mýdla bylo fakt hodně, docela nám trvalo, než jsme ho spotřebovali. Ruce nevysušovalo, hezky umývalo. Bohužel se mi celkem brzo přejedla ta vůně - byla opravdu hodně výrazná a cítila jsem tam dost to Goji. Poslední dobou dávám celkem dost přednost přírodním vůním, takže asi zkusím příště radši nějaké Alverde. 

Skóre: 5/10

Mario Badescu Facial Spray - Aloe, Heřmánek a Levandule


Příjemná fialová vodička. Používala jsem ji na zafixování makeupu a sem tam i pod olejíčky. Moc hezky (tak jako relaxačně) to vonělo, ale nemyslím, že by ty obsažené extrakty měly přes vrstvy makeupu nějaký vliv na pleť. Střička nebyla úplně nejjemnější, ale ani žádná hrůza - občas se vyskytla větší kapka, ale nic hrozného. Překvapivě mi trvalo vypotřebovat tohle malé balení opravdu dlouho - asi tři měsíce. 
Aktuálně používám jeho jinou variantu - s aloe, zeleným čajem a okurkou, rozdíl tam, až na vůni, moc nevidím.
Znovu ho asi nepotřebuju - mnohem víc mi vyhovuje vodní mlha (dá se koupit v DM nebo Rossmanu). 

Skóre: 7/10

Ziaja pěnové mýdlo - Perník, Zázvor, Skořice


Tohle byly Vánoce v úžasně krémové pěně! 
Vonělo mi to teda hlavně jako hřebíček a skořice. Mýdlo bylo jemné, nevysušovalo, spotřebovat ho nám trvalo asi dva měsíce. Pájovi pěna vadila a vůbec tedy mýdlo nepoužíval, ale to se dalo čekat, protože preferuje tuhá mýdla. 
Ráda koupím znovu, klidně v jiné vůni. 

Skóre: 10/10

Lactacyd intimní emulze Hydro-Balance


Tohle bylo takové... nic moc. Jako ne, že by to dělalo nějakou neplechu, ale zároveň mi nepřišlo, že by tahle verze byla nějak zázračná. Momentálně pro intimní hygienu používám Ziaja gel, který je asi dvakrát větší a za stejné peníze má podobné účinky.
Znovu bych místo toho od Lactacydu koupila třeba verzi Precious Oil, ta byla fakt super vyživující a příjemná. 

Skóre: 5/10

Garnier Pure samohřejivá pleťová maska


Maska byla, tuším, v DM boxu. Balení je rozděleno na dvě části, masky je tam tak akorát. Pleť hezky vyčistila, nevysušila a nezaznamenala jsem ani žádné štípání nebo nepříjemné pocity. 
Ten zahřívací efekt mě fakt baví, ještě mám druhý pytlíček, na který se těším. 

Skóre: 10/10


Popfeel tužka na obočí


Tohle byl impulzivní nákup na Aliexpressu, když mi chyběl jeden dolar, abych dosáhla na nějakou slevu, co si pamatuju. Je to taková ta divná zkosená tužka - tuha je ve formě hranolu.
Každopádně za necelý dolar to bylo neskutečné překvapení - dobře se s tím pracovalo, tužka měla super výdrž, hezkou barvu a navíc mi trvalo asi půl roku ji spotřebovat. Proto taky vypadá tak hrozně. V jednu chvíli mi na zem upadlo víčko z té strany s kartáčkem, načež na něj okamžitě zaútočil pes, takže to už chybí úplně.

Mám s tím jediný problém - morální. Vzhledem k tomu, že se Popfeel prodává na Aliexpresu, pravděpodobně značka testuje na zvířatech. :/ 
Pokud vás ale zaujala, najít se dá třeba tady

Skóre: 8/10



Tak se koukám, že to dneska byly většinou produkty "nevyčistí, nepoškrábe" a skoro žádné pecky nebo propadáky. 
Docela jsem se poslední dobou zaměřila na spotřebovávání zásob a produktů, které už doma mám - protože toho mám fakt mraky a bylo by fajn mít na poličce jen několik produktů, které opravdu fungují (jenže to bych nesměla mít chuť pořád něco zkoušet a objevovat) - a krabička na spotřebované produkty už se plní, takže další přehled minirecenzí bude snad dříve, než za tři měsíce. :) 



Komentáře