Tarte Cue the Confetti: paletka pro nenáročné




Cue the Confetti vydalo Tarte jako limitku ke svému výročí. Dá se koupit v sadě s řasenkou a tvářenkou. Já jsem ji sehnala za pár stovek ve výprodeji v Sephoře :) 
Takhle rozporuplný kousek už jsem dlouho doma neměla - tak vzhůru na recenzi, snad si díky ní uděláte vlastní názor :) 



Obal 

Jestli mě něčím tahle paletka zaujala, tak to bylo balení. Obal je plastový a zlato-průhledný, ale nepůsobí levně. Naopak je vlastně docela pevný a vypadá odolně. Líbí se mi velikost paletky, je tak nějak akorát do ruky a určitě bude fajn i na cestování. 


Odstíny a funkčnost

No a tady přichází kámen úrazu. Odstíny totiž v paletce vypadají naprosto úžasně - prostě taková ta super paletka na běžné denní líčení, nebo pro nějakého milovníka nude odstínů. 
Jenže jen v paletce. Po přenesení na oko se skoro nedá poznat rozdíl mezi jednotlivými stíny. Ne, že by výsledek nebyl hezký i tak - jen prostě mít v paletce 5 stínů a ve výsledku moci vytvořit jen jeden look je napřesdržku. 

Třpytivé jsou sice třpytivé, ale rozhodně to není žádný "foiled" efekt - tedy lesk jako blesk. Ten nejtmavší stín by se klidně mohl po rozmazání propašovat za saténový. 
Samotná pigmentace není zlá - zvlášť u těch třpytivých stínů je tak akorát, matné trošku pokulhávají, ta střední hnědá je na mě po rozmazání dost světlá (ale teď je léto, na zimu bude asi o něco lepší). 
Nejsvětlejší tělovou bych mohla používat jako pudr - i ze swatchů na ruce je vidět, že spíš není vidět (ha). 

Všechny barvy se rozmazávají moc hezky, stíny jsou určitě vhodné i pro začátečníky, rozhodně se s nimi nenadřete. 

Looky

S touhle paletkou jsem vytvořila looků hned několik, je totiž opravdu jednoduchá na práci. A ve chvíli, kdy nemám čas a nechci přemýšlet, co se stíny vytvořit, tohle je prostě fajn volba. 
Protože je paletka jinak opravdu "nudná", většinou se líčení snažím ozvláštnit aspoň barevným vnitřním koutkem.

Look č.1: Použila jsem bronzový odstín Celebrate a nejtmavší Wish. Do vnitřního koutku pak modrozelený rozjasňovač.

Look č.2: Použila jsem růžovější Sprinkles. Do vnitřního koutku jsem dala bílou tužku na oči a modrý rozjasňovač Nyx. 

Look č.3: Použila jsem všechny stíny v paletce. Do vnitřního koutku pak bílou tužku na oči a žlutý stín z paletky Juvia's Place. 


Verdikt

Já fakt nevím. Na jednu stranu je to líčení pořád na jedno brdo. Na tom žlutém líčení je prostě vidět, že tam žádnou variabilitu nevytvoříte.
Na druhou stranu je to prostě hezká příjemná paletka, po které sahám až překvapivě často (líčila jsem se s ní asi týden v kuse, ne všechno mám vyfocené). Třeba do práce je to značka ideál, protože jsou to zkrátka hezké nude barvy, které budou slušet všem. 

Od Tarte jsem už dlouho chtěla něco vyzkoušet, takže jsem při Sephora výprodeji koupila ještě paletku tartelette v odstínu Party. Jsem sama moc zvědavá, jaká bude ta! 

Každopádně pokud zrovna nehledáte celkem nudnou nude paletku, asi bych se jí raději vyhla. Podobných paletek (a takových, kde bude mezi odstíny větší rozdíl) je na trhu totiž opravdu hromada. 








Komentáře