The Balm: Autobalm Day2Nite paletka

Autobalm Day2Nite paletka

Americká značka The Balm je mi sympatická. Je hravá a ještě jsem na ně nečetla špatnou recenzi. Už dlouho proto byly jejich produkty na mém wishlistu a když byly nedávno na Elnino slevy, neodolala jsem a po paletce Autobalm Day2Nite sáhla. 


Obal

Jestli se mi na téhle paletce něco líbilo, bylo to právě balení. Paletka je malinká, vleze se akorát do dlaně. Obal samotný je kovový, součástí původního balení byl i takový papírový proužek s informacemi. Uvnitř je pak paletka samotná na papírovém základu a malé zrcátko (na celoobličejové líčení to není, ale aspoň něco). Všude jsou drobné dopravní značky a malé nápisy (třeba, že se dají matné stíny použít jako linky).
Plechovka je poctivá, skvělé je i to, že se po dopotřebování dá paletka samotná vyndat a krabička se zrcátkem mi zůstane.
Jediné, s čím občas bojuju je otevírání plechovky - když si třeba namažu obličej krémem a pak se snažím krabičku mastnýma rukama otevřít, je to téměř nemožné. 


Paletka 

Výběr barev je takový...klasický no. Žádná divočina. Paletka cílí na lidi, kteří chtějí s makeupem cestovat, takže obsahuje stíny, které budou slušet všem barvám očí a pleti. Jak už název napovídá, dá se s odstíny vytvořit jemné denní i večerní výrazné líčení.
Kromě klasických nositelných "nude" odstínů, obsahuje paletka i velmi populární "pop of blue", tedy jeden modrý odstín (tenhle se jmenuje Haight Street). Přidávat modrý stín do jinak neutrálních paletek bylo populární především pár let zpět a některé značky to dělají dodnes, protože je to taková sázka na jistotu. 
Další zajímavý stín je duochromový Beacon Street. Ten se nedá pořádně zachytit na fotce - vypadá jemně a neutrálně, ale zvlášť na černém základu se ukáže jeho fialový lesk. 
Nechybí jeden přechodový neutrální hnědý stín a matná bílá, obojí využiju skoro v každém looku, takže to vítám. Jediné, co mezi odstíny trochu chybí, je tmavší matná barva na ztmavení vnějšího koutku oka. Jediný tmavší stín v paletce je totiž třpytivý. 

Největší zajímavostí paletky je ovšem černý primer. Kromě Day2Nite paletky ho najdete taky třeba v paletce What's the tea? Ice tea i What's the tea? Hot tea nebo se dá koupit samostatně. 
Jeho smyslem je samozřejmě především transformace duochromových a třpytivých stínů - z nich vytáhne pořádný lesk a trošku upraví barvu. To je samozřejmě super hlavně na cesty, protože se vám počet možností zdvojnásobí. 

Swatche. Nahoře bez primeru a dole s černým primerem. 


Výsledky 

Paletku jsem testovala několik dní a použila jsem z ní všechny stíny. A... nezklamala. Stíny jsou opravdu skvělé, lesklé se třpytí jako blázen, matné jsou akorát pigmentované a skvěle se roztírají. S mým oblíbeným primerem Rimmel Magnif'Eyes je výdrž celodenní. 
Co se týče toho divného primeru - sám o sobě je docela na nic. Tedy, ten efekt udělá skvělý, ale výdrž stínů neprodlouží, už po několika hodinách se začnou slévat. Částečným řešením je na svůj oblíbený primer hodit ten efektový - trvá to sice déle, ale funguje to. 

Looky

Z paletky jsem vyzkoušela všechny odstíny. Pro ozkoušení primeru jsem pak udělala i zátěžový test. Použila jsem na něj černý primer a modrý stín Haight Street. Ten vypadá na primeru spíš zeleně, moc hezká barva.



Tady to není pořádně vidět, ale vepředu mám Beacon Street duochromový stín - a na přirozeném světle dělal opravdu parádu. 



Nude líčení. V hlavní roli stíny Wall Street a Lombard Street. 

Makeup po celém dni. Stíny na Rimmel primeru vydržely v pohodě celý den.



Před cvičením
Po cvičení. Stíny na primeru se začaly slévat.










Verdikt

Celkově jsem s paletkou moc spokojená. Budu si ji ale asi šetřit spíše na cestování, je na to opravdu ideální. Kupovala jsem ji asi za pětistovku - na tak malou paletku se to možná zdá docela dost, ale ty stíny jsou naprosto bezproblémové a kvalita je úžasná, takže myslím, že opravdu za ty peníze stojí. Super bude třeba i jako dárek - tím, že v sobě obsahuje hlavně univezální odstíny a se stíny se skvěle pracuje, bude vyhovovat jak začátečníkům, tak makeup expertům. 











Komentáře