Fajront za Únor a Březen

Letí to! A poslední dobou se nedokážu dokopat psát nic jiného, než ty shrnující mini recenze – pokaždé mě k tomu donutí překypující krabice na kosmetický odpad. 


Ale k věci. Máme toho před sebou hodně, ač se to budu snažit co nejvíc zkrátit. 


Naturalium tělové spreje Kokos a Malina

Tyhle kousky jsem dostala/koupila před lety, Vůně je fakt neskutečná. Malina voní jako hodně sladké gumové bonbony a kokos jako...no, kokos. Výdrž byla pár hodin, takže to byla taková super vodička na léto. Bohužel je tu mám už opravdu dlouho a nějak změnily barvu, takže musí pryč. 
Verdikt: 4/5

Balea cukrový peeling Jablko

Tohle byl kousek ze setu dvou takových peelingů, momentálně mám v koupelně švestku. A za mě teda nic moc. Byl to spíš olej, než peeling, takže pěkně pokožku promastil, ale ten peelingový efekt za moc nestál. Sice celkem příjemně voněl, ale vůně mi připadala taková umělá. Osobně mám radši hrubší strukturu zrníček a tohle bylo prostě moc jemné. Příště koupím radši znova Ziaja peeling, ty jsou fakt nejlepší. 
Verdikt: 2/5


Catrice All Matt transparentní pudr

Byl skvělý. Stojí míň než stovku, nedělá bílé stopy na obličeji a drží pleť matnou několik hodin. Ráda koupím znovu. 
Verdikt: 5/5

Airspun sypký pudr

Tuhle klasiku všech klasik jsem si na jaře 2019 přivezla z Ameriky. Vydržel mi asi rok každodenního používání, mazec. Je tedy sypký, balení je obrovské, takže na cestování nic moc, ale jinak je opravdu úžasný. Nenechává bílé stopy, udrží pleť hezky matnou, nemá výraznou parfemaci. Příště se asi chystám otestovat slavný RCMA pudr, jinak po něm ráda někdy sáhnu znovu. 
Verdikt: 5/5

Freedom Transparentní pudr

Ještě v něm trochu zbývá, ale děsně už mě štval, takže musí jít. 
Tohle není transparentní ani za poník. Barva je spíš tmavší, do oranžova, takže na celý obličej to nebylo ani v létě. Používala jsem v kombinaci s Essence pudrem, který nechává bílý povlak, aby se neutralizoval. Už se nevyrábí (a je to dobře). 
Verdikt: 1/5

Balea Hanft Konopný krém na obličej

Byl fajn. Stál asi 80 Kč, byl dost výživný, s lehkou konopnou vůní. Na zimu mi moc vyhovoval, používala jsem ho jenom na noc (je v něm dost vody), takže pod makeup vyzkoušeno bohužel nemám. Balení mi vydrželo asi dva měsíce každodenního používání. 
Verdikt: 5/5

Fruktis SOS Repair 10 in 1 kondicionér

Nebavil mě. Obrovské balení jsem dostala v nějakém DM boxu, myslím. Vůně byla hodně silná, jako kondicionér mi přišel málo výživný a jako bezoplachová kůra mi to děsně zatěžovalo vlasy (bez efektu, bohužel). Nakonec jsem ho používala jako ředidlo na semipermanentní barvy na vlasy. 
Verdikt: 2/5

Balea Golden Milch/ Zlaté Mléko šampon

Tohle je pro mě vždycky sázka na jistotu. Tyhle jejich šampony mi skoro vždycky sednou. Tohle mi přišlo na moje chudáky vysušené vlasy málo výživné, ale jinak šampon nebyl špatný. Mým favoritem z téhle řady ale zůstává Manuka med. 
Verdikt: 3/5

Love Beauty and Planet sprchový gel Coconut Water and Mimosa Flower

Nejdivnější struktura sprcháče, co jsem kdy měla. Představte si něco jako sliz. Každopádně to bylo moc příjemné, vůně mi sedla (štěstí, protože ta láhev byla obrovská a navíc je z DM boxu), držela se na kůži ještě několik hodin po sprše. Tohle mega balení mi vydrželo asi půl roku každodenního sprchování (mám teda celkem malou spotřebu, ale i tak). Asi se do budoucna nebráním nějakému opakování. 
Verdikt: 4/5

Organic Shop peeling Skořice a Med

Byl fajn. Nebyl výživný jako výše zmíněná Balea nebo Ziaja, ale měl tu naprosto správnou hrubost a hezky voněl. Vůně teda na kůži nevydržela a celkově bych stále dala přednost té Ziaji, ale nebyl špatný. 
Verdikt: 3/5

Balea gel na holení Lesní Ovoce

Vždycky kupuju tyhle jejich limitky. Moc mi ta vůně tentokrát neučarovala, byla opravdu hodně silná, ale přežít se to dalo. Koupím zas, až bude nějaká limitka na prodejně. 
Verdikt: 4/5

Nivea Čisticí olej Sensitive skin

Asi můj nejoblíbenější hydrofilní odličovací olej ze všech, co jsem zatím vyzkoušela. Používala jsem ho jako první krok při čištění a pleť pak dočišťovala gelem. Vydržel mi něco přes tři měsíce, takže úplně super. Sice jsme řešily s Laduš, že má v sobě minerální oleje, ale vzhledem k tomu, že to má člověk na obličeji jen pár sekund, asi se nic strašného neděje. Neštípal v očích, odlíčil mi i voděodolný makeup. 
Verdikt: 5/5

Parodontax Herbal Fresh

Jestli znáte klasický Parodontax a jeho specifickou chuť, tady budete trošku překvapeni. Sice je tam pořád cítit ta sůl a divná pachuť, ale bylinky a mentol jsou tam velmi výrazné. Nechutnalo mi to, ale přežít se to dalo. Na zubech jsem rozdíl nepozorovala. 
Verdikt: 3/5

Avon Naturals krém na ruce Blushing Cherry Blossom

Nuda. Vůně nic moc, hydratace spíš nic než moc, nebavilo mě to. 
Verdikt: 1/5

Medik8 C-tetra a Retinol 3TR séra

Dostala jsem od maminky loni na Vánoce, takže byl čas se do nich pustit. C-tetra vonělo jako nějaké ovocné bonbony, používala jsem ráno na vlhkou pleť pod krém. Retinol voněl hodně zemitě, používala jsem ho na noc před krémem. Obojí mi vydrželo něco přes měsíc každodenního použití, balení jsem měla malinkaté, ale stačí pár kapek. Výsledky jsem teda po tom měsíci viděla – pleť byla hezky sjednocená, taková napapaná. Chtěla jsem si je pořídit znova, ale z cenovky se mi trošku protočily panenky, takže jsem nakonec koupila od jiné značky a teď testuju. 
Verdikt: 4/5

Sephora Colorful Eyeliner Waterproof voděodolné linky

Byly naprosto úžasné. Držely celý den, zvládly i nějaké slzičky. Aplikátor byl pěnový, ale kreslilo se s ním dobře. Bohužel po delší době tak nějak zvodovatěly, pigmentace se ztratila. Ráda koupím znovu, až se Sephora otevře. 
Verdikt: 4/5

Benecos Natural Fun size řasenka

Ne. Ne. Ne. Měla jsem ji dvakrát na sobě, než jsem to vzdala. Dělala velmi přirozený efekt, takže jsem to vždycky vrstvila pět minut, aby to bylo aspoň trochu vidět. Když mi nedejbože trochu slzely oči (jako třeba na procházce z větru), začaly mě šíleně štípat a musela jsem řasenku úplně setřít, jinak se spustilo slzení ještě silnější. Není voděodolná, takže kromě očí jsem ji pak měla naprosto všude. 
Verdikt: 0/5

Bione Výplňový Krém pod Makeup

Prostě primer. Už se myslím ani nevyrábí, tenhle můj se zkazil. Jsou v něm silikony, takže dělal pěknou pleť, makeup na něm hezky držel. Ale právě kvůli těm silikonům jsem ho až tak často nepoužívala. Jinak byl ale fajn. 
Verdikt: 4/5

HiPP Šampon a Sprchový gel pro děti

Používala jsem jako druhý krok v odličování (a pak jako jediný krok v odličování, on to totiž zvládne skoro všechno sám), někdy na vlasy a tělo. Neštípal v očích, vůně byla hezky jemná. Krásně vyživoval. Momentálně mám něco podobného z DM Babylove, ale klidně zase někdy koupím, to balení je moc roztomilé. 
Verdikt: 5/5

Weleda Skin Food Light

Extra výživná záležitost, hezky to vonělo. Nakonec ho vypoužíval přítel, který má suchou pokožku a moc mu to pomáhalo (nebo aspoň mně to přišlo). Osobně už ho znova mít nemusím.
Verdikt: 4/5

Balea Suchý Šampon Broskvová Zmrzlina

Tohle byla limitka k oslavě 25 let Balea, myslím. Bohužel tahle šíleně silná vůně mě spíš štvala. Jinak byl šampon stejný jako jiné druhy od Balea – na pár hodin měly vlasy objem, ale pokud jsem to s množstvím přehnala, dělal bílý povlak.
Verdikt: 2/5

Essence Prettyfying Lip Oil olej na rty

Taky stoletá věc. Byl skvělý. Voněl jemně, dokonce sladce chutnal. Rty trošku vyživil (není to teda žádný Carmex) a nelepily se k sobě. Mám v zásobě asi třista dalších balzámů na rty a tohle jsem bohužel s příchodem roušek musela přestat používat úplně, takže preventivně vyhazuju. 
Verdikt: 4/5

Catrice Brush Ink voděodolné linky na oči

Nebyly vůbec špatné. Mají takový ten super aplikátor tvořený "vlásky" jako má třeba slavný Nyx Epic Ink Liner. Celkem rychle vyschly (cca dva měsíce, tuším), jinak byly pěkně černé, voděodolné docela taky – pár slziček zvládly. Znova je asi nechci, koupila jsem ten výše zmíněný Nyx (už druhé balení, to první mi dělalo na očích neplechu, ale uvidíme, jestli to tak bude i po letech). 
Verdikt: 4/5

Essence Make me Brow gel na obočí

Můj oblíbený. Hezky fixuje, obsahuje malé vlásky, jemně barví. Používám ho právě jen na fixaci, na vyplnění obočí mám radši pudrové produkty. Ale právě na fixaci je skvělý. Už používám další balení.
Verdikt: 5/5

L'Occitane vzorečky

Dostala jsem od kamarádky na vyzkoušení a asi to teda nebude láska. Ne, že by ty produkty nefungovaly – ony hezky vyživují, ten olej zvlášť. Ale přes tu vůni se nemůžu přenést, voní mi to tak nějak "babičkovsky" (i když moje babičky voní hezky, tohle je taková ta vůně, co si prostě spojím se staršími lidmi). Takže L'Occitane asi dál zkoumat nebudu. 
Verdikt: 1/5

Jestli jste dočetli až sem, tak mi nechejte pod příspěvkem komentář, z čeho jste naposled byli nadšení v kosmetice vy :) 
PS: A slibuju, že další článek nebude Fajront :D 

Komentáře