Makeupové radosti měsíce Ledna ...aneb to, co mě za Leden opravdu bavilo používat




Jestli mě něco baví na blozích číst, tak jsou to nejrůznější přehledy a sumarizace. Takže zkusím přidat svou trošku do mlýna i já. 

L'Oreál Infallible Flash Cat Eye Waterproof Brush Tip Liquid Eyeliner


Tyhle linky, to byla láska. V české blogosféře je doporučoval kde kdo, takže když mi došly neméně vychvalované Nyx Epic Ink Liner. K linkám byla ještě taková šablonka, kterou se dá namalovat "ocásek", pokud si nejste jistí. Ale to jsem vyzkoušela jednou a pak šablonu odložila. 
Linky jsou černočerné, vydrží i slzičky. Mají super "štětečkový" konec, dá se s nimi nakreslit krásně tenká linka a ocásek jedna báseň. Stejně jako zmiňované Nyxí linky měly bez báze a zapudrování tendenci se rozpíjet při kreslení, ale nic dramatického. Ke konci ledna se mi podařilo je dopotřebovat - celkově vydržely asi tři měsíce témeř denního používání. Koupila bych klidně znovu. 

Coloured Raine - Safari Raine paletka



Na tuhle krásku jsem napsala dokonce samotnou recenzi tady. Ale ve zkratce - je boží. Krásně poskládaná, barvy jsou úžasné a kdyby nepřišla s jedním rozbitým stínem, vozila bych ji na všechny své cesty. Jak si jednou zvyknete na tuhle kvalitu, špatně se vrací zpátky. 

Benefit They're Real! řasenka


Moje první věc od Benefitu. Byla jako dáreček k nějakému časopisu. Používala jsem ji na přeskáčku se svojí milovanou Maybelline Snapscara (jedna z těch tubing řasenek, co se celý den neobtiskávají a večer se dají odlíčit teplou vodou, vypotřebovala jsem jich už asi 3 balení). Překvapilo mě, že ač není They're real! voděodolná, nějaké to slzení vydrží úplně v pohodě. Dělá opravdu výrazné řasy, skoro jako umělé. Mám v zásobě další balení. 

Ecocera Thai Bronzer




Tohohle krasavce jsem koupila za hubičku v akci na Elnino společně s bráškou v odstínu Bali. Měla jsem v plánu si jeden nechat na vyzkoušení a jeden darovat kamarádce. Bohužel, Bali cestu jaksi nedal a přišel úplně rozflákaný. Proto teď má (jako sypký bronzer) domeček v nějaké skleničce a moc ho nevyužívám, to dávkování je u sypkého bronzeru fuška. Ale zpátky k recenzi. Oba pudry jsou extrémně třpytivé, lesk je spíše zlatavý. Hnědé pigmentace tam není příliš, proto dělají krásný přirozený šťavnatý vzhled. Jediný rozdíl mezi odstíny je, že Thai je o něco tmavší. Bronzer vypadá krásně i na očích, nebo místo tvářenky. Zatím ho používám celkem řídce, ale v létě to bude zcela jistě bronzer číslo jedna. 


Maybelline Fit Me! Matte + Poreless makeup


Tenhle makeup si získal skvělou pověst. Když byl nedávno v Rossmannu v akci asi za stovku, neváhala jsem a brala ho. A svojí pověsti makeup dostál skvěle. Je to opravdu taková příjemná denní záležitost. Není to beton, ale zároveň má hezké střední krytí a do večera vydrží celkem bez potíží. Za tu cenu ho klidně koupím znovu. 


Coty Airspun bezbarvý sypký pudr



Pokud vím, Airspun se u nás v drogérkách bohužel nedá koupit. Tenhle kousek jsem si přivezla v květnu z Ameriky a od té doby ho používám denně. Je snad nekonečný, pořád je tam hromada produktu. Není to žádný superzázrak, za pár hodin se lesknu stejně jako s jakýmkoliv jiným bezbarvým pudrem z drogérky, ale prostě ten poměr cena/výkon je naprosto nepřekonatelný (stál snad 6 dollarů). Navíc nevytváří takovou tu hodně viditelnou pudrovou vrstvu. Já ho přesto ještě vždycky přestříkám nějakým tím sprejem nebo mlhou. 
Nehodí se tolik na cestování - párkrát s ním zatřást stačí na to, aby měl člověk ve víčku množství pudru tak na měsíc. Proto má taky svoje místo na mém kosmetickém stole a ne v šuplíku.
Až mi dojde (asi tak za pět let), možná vyzkouším neméně slavný RCMA sypký pudr, jinak ho ráda koupím znovu. 

Zazvonil zvonec...

Tak tohle jsou moji hrdinové z makeupu za leden. Samozřejmě jsem používala taky další věci, snažím se svoji sbírku opravdu využívat. No a pečující kosmetika je kapitola sama pro sebe. Takže to zase příště. 


Follow my blog with Bloglovin

Komentáře