Colourpop Mar - dovolená v paletce


Hledání dokonalé paletky

Měla jsem už nějakou dobu neodbytný pocit, že mi chybí ideální paletka na cesty. Kdo používá stíny, asi tuší, o čem mluvím. 

Dokonalost (aspoň pro mě) znamená: 
- lehký, ale bytelný obal
- malá velikost
- matné neutrální barvy na nudné looky (matná pleťová, matná střední hnědá na ztrácení)
- třpytivé neutrální barvy na trochu zábavnější looky (zlato, bronz, prostě nude)
- zábavné barvy (aka duha, protože jeden nikdy neví, kdy se vzbudí a bude chtít fialový vnitřní koutek, že)
- kvalitní a dobře roztíratelné složení
- zrcátko
- netestováno na zvířatech, vegan složení

Ne, že bych takovou paletku už nevlastnila (několik, heh). Ale každá z nich má nějakou tu vadu na kráse. Tak například moje nejoblíbenější Freedom Exotic Doll už má svoje nejlepší léta za sebou a hlavně prasklé zavírání :(. 

Když jsem pak objevila značku Colourpop (a hlavně ty oslavné recenze), moc jsem zatoužila ji vyzkoušet. bohužel, u nás se sehnat nedá. Jejich eshop sice rozesílá po celém světě, ale když se k paletce za pár dolarů připočte poštovné a clo, už to úplně levná záležitost není. 
Naštěstí moje kamarádka Anna plánovala navštívit jednu konferenci v Americe, dala mi dost dopředu vědět a paletku (společně s několika dalšími Colourpop produkty, ale o tom zase jindy) mi na podzim dovezla. 

Mar 

Paletka je součástí jedné letní kolekce a patří k ní ještě sestřička Sol - v teplých tónech. 
Swatche těchto dvou a dalších věcí z kolekce můžete zkouknout třeba na tomhle videu
Mar byla zabalená v moc hezkém papírovém obalu, když dorazila. Zevnitř tohoto obalu byl potisk vln na slunci, to mě zaujalo jako první :) Bohužel jsem obal nevyfotila a rovnou vyhodila.

Za mě je paletka poskládaná skvěle. Má neutrální stíny, teplé i studené, zábavné i nudné. Jako bonus se vejde do dlaně a má velké zrcátko. 
I na fotce je možná vidět, že ty pany nejsou v paletce úplně dobře přilepené, z toho jediného mám trošku obavu. 
Co se týká kvality - je prostě fajn. Není to teda Safari Raine, ale ani žádná hrůza, se kterou by se nedalo pracovat. 

Looky

Vytvořila jsem s ní hned několik líčení, bohužel ne všechny jsem si vzpomněla vyfotit. 

Look č.1 
Na horním víčku Wild one a Boozy, ztraceno pomocí Sorbet. 
Na spodním HWY a ve vnitřním koutku El Rey. 





Look č.2
Přes celé horní víčko jsem dala Gridlock, ztrácela jsem pomocí Sorbet a Top Down. Na spodní víčko se pak probojovala Boozy. 

Sečteno a podtrženo - svůj účel splnila na jedničku. Doma po ní možná nesahám až tak často, ale nějaké ty cesty už se mnou zažila. Navíc, svým jménem i barevnou skladbou mi evokuje španělsko, teplo, léto...a to je boží. 

Komentáře