Trend It Up Catch The Light - třpytivé linky na oči


 Trend It Up

Pokud jste na značku ještě nenarazili, docela by mě to překvapilo. Před pár lety se dostala do našich DM drogerií a nějakou dobu hýbala blogosférou. 
Pro pořádek ale ofiko popis z dm stránek

Pečlivě vybrané luxusní složení přípravků a pestrá škála barev i nude odstínů – to je trend IT UP, dm značka dekorativní kosmetiky. I tato dm značka se vyznačuje vysokou kvalitou a příznivou cenou. Najdete ji exkluzivně ve všech prodejnách dm!


Od té doby, co se k nám dostala, sklízí značka celkem kladné recenze. I já si (po vyzkoušení několika kategorií produktů) myslím, že je to (stejně jako u každé jiné značky) hop nebo trop. V drtivé většině případů jsem ale měla štěstí na fajn věci. Navíc to všechno stojí pár korun, takže pokud netrefíte, nic tak strašného se neděje.
Například: 
- laky na nehty mají naprosto boží, skvěle drží a dobře se lakují
- rtěnek mají několik druhů, ale z toho, co jsem zkoušela, jsem byla vždycky nadšená
- věci na obočí - jejich voděodolný pudr na obočí vydrží všechno a je top na cesty, gel na obočí je taky mega držák
- linky - voděodolné jsou fakt voděodolné - přežily i pobyt v sauně a bazénu (odlíčení je ale horror)

Rozhodně se ale vyhněte značce 183 days by Trend It Up. Tam jsou sice fakt zajímavé kousky, ale ještě jsem neviděla, že by někomu sedly. Navíc se co pár měsíců mění, takže pokud najdete oblíbence, máte smůlu.

Catch the light eyeliner

Linky jsem potkala ve stojanu Trend It Up, kam jsem původně šla mrknout, jestli nemají ve slevě nějakou zajímavou barvu laku na nehty. Tenhle nádherný kousek tam byl ve výprodeji za 29,-. Nejdříve jsem nákup dalšího makeupu rezolutně odmítla. Ale čím déle jsem chodila po drogerii, tím více jsem nad linkami přemýšlela. Takže nakonec se mnou šly domů stejně. 

Linky jsou tmavé s krásně smaragdově zelenými odlesky. Na fotce jsem se snažila zachytit tu metamorfózu, ale nejsem si jistá, že se mi to podařilo. V reálném světle vypadají mnohem zeleněji a zářivěji.



Pracuje se s nimi tak nějak normálně. Není to teda žádný inovativní zázrak použitelnosti, ale celkem hezká linka s nimi jde nakreslit v pohodě. 
Nejsou voděodolné a sebemenší slzička s nimi udělá pořádnou neplechu. 

Look č.1

Na fotce níže jsem nejdříve použila černou linku Alverde Sensitive (recenze tady) a na ni pak teprve dala Catch The Light. Zpětně to hodnotím jako celkem hloupé rozhodnutí, protože podobného efektu bych dosáhla i poťupkáním nějakého hezkého stínu na klasickou černou linku. 


Look č.2

Opět jsem udělala jen velmi jemné stínování v ohybu víčka a linky dostaly prostor ukázat se v celé kráse. Tentokrát jsem nepoužila černou linku jako podklad. Nutno říct, že samy o sobě jsou ještě lesklejší, je ale potřeba udělat více vrstev. 

Výsledek

Efektové linky za 30 Kč. Není to objev roku, ale určitě je vypotřebuju, protože ten efekt je moc hezký. Zvlášt se mi líbí tyhle linky ve spojení s černými nosit do práce - je to takové ozvláštnění neutrálního makeupu, protože ty odlesky se pod kancelářskými zářivkami moc často neukazují. 


Komentáře