Fajront za Červenec

 

Nějak rychle to poslední dobou utíká. Vůbec nemám chuť sedět mimo pracovní dobu u počítače, navíc jsem dost radikálně protřídila svoji sbírku paletek a nosím v podstatě dva, tři looky pořád dokola... Takže blogísek bohužel strádá. Krabice na spotřebované produkty už ale potřebovala fakt nutně vyhodit, takže pojďme na to :) 

Peelingová maska na nohy L'biotica

Tohle je jedna z těch "baby feet" masek. Obsahuje kyseliny, takže po použití sice výsledek neuvidíte, ale za týden se vám mají komplet oloupat nohy. 
Já jsem na ni asi bohužel alergická, protože to bylo teda čisté utrpení. Samotné použití (hodinu sedět ve spešl ponožkách) jsem jakž takž zvládla, byla mi na nohy strašná zima i přesto, že jsem si na tyhle ponožky natáhla ještě svoje zimní huňaté. Pak jsem šla do sprchy a to byla další chyba, protože každá kapka byla, jako by mě někdo píchal do nohou jehlou. 
To nejhorší ale přišlo druhý den - ráno jsem se probudila a nohy mě svědily, jako kdyby mě poštípalo sto komárů. Tenhle stav trval ještě asi pět dní, navíc se mi udělaly na několika místech takové červené tečky. 
No a výsledek? Po týdnu a půl jsem to nevydržela a normálně nohy odmočila a obrousila pemzou. Odumřelá kůže byla sice více změkčená, ale sama od sebe prostě pryč nešla. 
Asi masce dám šanci ještě v budoucnu, ale určitě zkusím jinou značku. Tuhle jsem kupovala na Notino a stála kolem stovky. 
Verdikt: 2/5

Lottie duochromový lak na nehty

Není s ním nic špatně, hezky se lakoval a držel tak nějak normálně. Jen ta barva už mi až tak nevyhovuje, prostě jsem po ní už nesahala. 
Verdikt: 4/5

Sally Hansen Xtreme wear lak na nehty

Za mě zklamání. Pro krytí byly potřeba minimálně dvě vrstvy, pruhoval, výdrž taky nijak závratná - třeba 3 dny. Jinak barva je nádherná, ale prostě nemám nervy se s tím patlat. Navíc nestojí zrovna dvacku, takže nope.
Verdikt: 1/5

DM Miss Sporty Naturally Perfect lak na nehty Peach

To samé jako kolega výše. V tomhle případě mi ale nějak nesedla ani barva. Takže ne. 
Verdikt: 1/5

PS... quick dry a Trend it up Prisma tip laky na nehty

Ten zlatý lak mám už od střední školy a furt je funkční! Neskutečný, musím se příště v Primarku podívat po lacích na nehty znovu. Odstín mě mě moc bavil, ale letos už se začal celkem táhnout. 
Zelený lak byl s barevnými třpytkami a moc jsem ho nelakovala, protože to sundávání je pak vždycky prostě boj. Jinak byl krásný a hezky držel. 
Oba laky jdou z domu jen proto, že už se táhnou. 
Verdikt: 5/5

Sally Hansen Xtreme Wear Lak na nehty

Třpytek tam bylo málo a jako top coat mě to nebavilo - mám lepší topcoaty a na odlakování pak nemusím brát alobal. Jinak mu nic není, ale prostě jsem na Sally už naštvaná :D 
Verdikt: 2/5

Rimmel Brow This Way gel na obočí Blonde

Byl skvělý. Sice neměl sílu jako jiné gely na obočí (Maybelline BrowDrama, TrendIt Up), ale barva byla hezká a výdrž byla celodenní. Navíc mi vydržel naprosto nesmyslně dlouho, už jsem měla pocit, že ho nikdy nedoberu. Kartáček mi moc nevyhovoval, ale pokud bude někdy ve slevě, klidně ho vezmu znova.
Verdikt: 4/5

Essence Lash Princess řasenka

Všemi vychvalovaná. A byla fajn. Dělala opravdu hodně výrazné řasy, kartáček byl fajn. Posledních pár let ale moc nevoděodolné řasenky nekupuju, příště tedy jen ve voděodolné verzi, nebo něco jiného.
Letí, protože už ji používám 3 měsíce. 
Verdikt: 4/5

Listerine Green Tea Ústní voda

Příchuť mě docela bavila. Bohužel byla na mě i tak dost ostrá, znovu ji nechci. 
Verdikt: 3/5

Nivea Deo Beauty Elixir Deomilk 

Byl super. Jemná vůně, celodenní výdrž, bez štípání po holení, nevysušoval... nemám mu co vytknout a koupím znovu, pokud budu chtít vsadit na jistotu. 
Verdikt: 5/5

Dermacol Hyaluron Therapy Odličovací olej

Byl moc fajn! Balení mi vydrželo asi dvakrát déle, než můj oblíbenec od Astridu (recenze tudy). Teď testuju kolegu od Nivea (který mi možná sedí ještě o chlup víc), ale neměla bych problém se k Dermacolu vrátit. 
Verdikt: 4/5

Balea Kuchyňské mýdlo

Bylo fajn, ale trvalo mi rok, než jsem ho spotřebovala. Jeho výrazná vůně mě už pár měsíců tak akorát vytáčela. Svoji práci ale splnilo na jedničku, umývalo skvěle a zbavovalo pachů. 
Verdikt: 4/5

Sephora GLY slupovací maska (vzoreček)

Černá maska. Póry mi vyčistila jen, aby se neřeklo a po jednom použití nějaké celkové zlepšení pleti taky nepozoruju takže... 

L'Oréal Colorista Washout barva na vlasy

Na moje odbarvené vlasy skoro nechytla. Na ty neodbarvené nechytla vůbec. End of story, znova jen výraznější barvy. 
Verdikt: 2/5

Nivea Pure Color Micelární šampón a kondicionér

Už druhý vzoreček, který jsem zkoušela. Vlasy po něm byly hezky vzdušné a líbila se mi i kyselá malinová vůně. Nedávno jsem na ně koukala v drogérii a zdály se mi dost drahé, tak uvidíme. 

Yves Rocher Golden Team mýdlo na ruce

Nějaká vánoční limitka. Taky už mě ta jeho vůně ke konci používání pěkně štvala. Nebyl to ten čaj, který jsem čekala :( Jinak umývalo dobře. 
Verdikt: 3/5

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Vodní meloun

Těšila jsem se na něj, ale nakonec zklamání. Vůně mě bavila jen chvilku a pak mi pokaždé přišla strašně umělá. Jinak mu nic nebylo, nevysušoval, vůně se ještě nějakou dobu držela...
Dopotřebovala jsem ho jako mýdlo na ruce, kde mě bavilo až do konce. 
Verdikt: 3/5

Nivea Sun Tělové mléko po opalování do sprchy

Strašný. Z té tuhé tuby se to nedalo dostat, hydratace skoro žádná, efekt na popálenou pokožku nula. Zklamání a znova už ho nechci. Tělová mléka do sprchy miluju, ale tenhle už nikdy. 
Verdikt: 1/5

Alverde Repair šampon

Meh. Vlastně na něj vůbec nemám názor. Dobu mezi mytím mi nijak neprodloužil, vůně byla hezká přírodní ale zase žádný zázrak... Znova ho mít nemusím, ale zase to nebyl žádný propadák. 
Verdikt: 3/5

Fakt toho poslední dobou spotřebovávám nějak moc, to léto je prostě náročné. Co jste naposled "na sílu" dopotřebovali (a modlili se, aby to bylo co nejdřív) vy? 


Komentáře