Fajront za Říjen až Prosinec


No, nějak na to psaní poslední dobou nezbýval čas, musím říct. 
Vypotřebované produkty už ovšem vyskakovaly z krabice, takže je potřeba sepsat krátké recenze. Tentokrát jsou to skoro samé objevy! 

TonyMoly Super Peeling Liquid

Strašně mě po tom svědily nohy! Ještě dva dny po aplikaci jsem měla pocit, jako by mě poštípalo hejno komárů. Nutno ale přiznat, že maska opravdu fungovala, po týdnu se mi nožky oloupaly od staré kůže a byly hlaďoučké jak nikdy! 

Verdikt: 4/5

Dove Shower Mousse

Sprchovací pěna byla boží. Byla opravdu hustá, jako šlehačka! Zkoušela jsem ji i na holení a fungovala super. Kladně hodnotím i papírek na víčku, kde se dá očichat vůně, aniž by musel člověk otevírat samotný produkt. Vůně je za mě ovšem jediné mínus – sama bych si takovou nevybrala, pěnu jsem dostala v DM boxu, tuším. Nebylo na ní nic špatně, byla velmi jemná, jen mi prostě nesedla. V jiné variantě bych ji ale klidně brala znovu. 

Verdikt: 5/5

Catrice Liquid Camouflage korektor

Moje stálice, není co dodat. Teď používám tuhou variantu a po téhle se mi stýská, asi se brzo zase vrátím k ní. 

Verdikt: 5/5

Ziaja čisticí gel Manuka tree

Skvělý gel! Používala jsem jako druhý krok v čištění pleti, nevysušoval, dlouho vydržel... navíc stojí pár korun. 

Verdikt: 5/5

Wet'n'Wild Mega Liner 

Tenhle kousek jsem si přivezla z Ameriky. Kupovala jsem ho pro jeho tmavě hnědou barvu – nakonec ale na oku vypadaly linky stejně jako černá, takže vlastně zbytečně. Hodně mi vadilo, že není linka voděodolná, jinak ale na ní nebylo nic špatně. 

Verdikt: 2/5

Balea gel na holení Tropical Summer

Limitková vůně gelu na holení, kupuju pořád dokola. Tahle byla hodně ovocná, nebyla špatná. 

Verdikt: 5/5

Garnier Mineral Action Control+

Takový průměrný anti-perspirant. Vůně byla hodně neutrální, to mi vyhovovalo. Nějaký ten zápřah zvládl, ale žádný zázrak to taky nebyl. Neštípal po holení a nedělal moc bílé skvrny na oblečení, takže fajn. 

Verdikt: 3/5

Essence Bye Bye Panda Eyes

Skvělá řasenka! Větší recenzi a obecně o tubing řasenkách už jsem psala nějakou dobu zpět tady. :) Mám radost, že se tenhle kousek dá koupit normálně v drogerii za pár korun. Momentálně testuju jeho sestřičku od Catrice, ale klidně si Bye Bye Panda Eyes koupím v budoucnu znovu. 

Verdikt: 4/5

Rimmel Magnif'Eyes primer 

Nejlepší primer, taky už moje nevímkolikáté balení. 

Verdikt: 5/5

Maybelline The Falsies Lash Lift řasenka

Nebyla špatná. Osobně preferuju voděodolné řasenky, takže znovu bych ji už nechtěla. Jinak s ní ale nebylo nic špatně. 

Verdikt: 4/5

Wet'n'Wild Mega Cushion Foundation 

Příjemný makeup na léto. Lehčí krytí a SPF 15 (to není nic moc, ale pořád lepší než nic). Z kategorie lehčích makeupů mám ale jiné oblíbence (Holika Holika Holi Pop BB krém, třeba), takže znova si ho pravděpodobně nekoupím. 

Verdikt: 3/5

Colgate Smile for Good pasta

Taky úlovek z DM boxu. Pasta měla hodně zvláštní strukturu, byla celkem málo ochucená. Jinak byla ale fajn, znovu by mi nevadila, ale cíleně si pro ni do obchodu taky nepůjdu. 

Verdikt: 3/5

Isana Eukalyptus a Zázvor mýdlo na ruce

Bylo příjemné, vůně byla jemná a příjemná. Nevysušovalo, navíc se mi líbí obal. Ráda koupím znovu, až dopotřebuju veškeré zásoby mýdla, co doma mám (tak asi za pět let). 

Verdikt: 5/5

Sally Hansen Double Duty topcoat

Na tenhle vrchní lak na nehty jsem slyšela samou chválu, tak jsem se rozhodla dát mu šanci, když byl ve slevě. A byl fakt skvělý! Sice déle zasychal, ale lak držel na nehtech cca o tři dny déle. Ke konci s ním byl celkem boj – štěteček je kratší než lahvička a nešlo zbytek produktu pořádně dostat ven. Teď mám jako náhradu topcoat od Eveline, který ovšem taky není špatný, takže ještě uvidím, jestli Sally Hansen potřebuju znova. 

Verdikt: 4/5

Barnängen Oil Intense tělové mléko

Tohle bylo moc příjemné! Jemná květinová vůně, mléko se dobře roztíralo, rychle se vsakovalo a kůže po něm byla hezky hydratovaná. Vydrželo mi fakt neskutečně dlouho, balení je obrovské. To je pro mě největší nevýhoda – pak už mě ta vůně začala štvát. Jinou variantu ale moc ráda zkusím. 

Verdikt: 4/5

Renovality Moringový olej

Taky obrovské balení! Používala jsem na pleť, když se začalo ochlazovat a na tělo, třeba po holení. Na pleť mi až tak nevyhovoval. Hlavně mě strašně zlobila "vůně" oleje – osobně mi připomíná něco jako křen, takže mě vůbec nebavilo olej používat. Teď mám otevřený Arganový olej (taky od Renovality) a s tím jsem tedy mnohem víc spokojená. 

Verdikt: 2/5

Dove Intensive Repair šampon

Tohle mi nesedlo. Moc pečující, vlasy mi celkem zatěžoval. Dopotřebovala jsem ho na mytí štětců. 

Verdikt: 2/5

Glow Recipe Watermelon Glow Sleeping Mask

Objev roku! Balení mi vydrželo asi tři nebo čtyři měsíce. Měla jsem ho v ledničce a používala na noc místo krému. Pleť byla opravdu zářivá, krásně hydratovaná, zdálo se mi, že se mi po masce dělá i o něco méně akné. Na zimu potřebuju trošku silnější hydratační kalibr, ale v black friday slevách na Cult Beauty už jsem si pořídila náhradu na příští rok. Jediná nevýhoda je asi vyšší cena a horší dostupnost. 

Verdikt: 5/5

Maybelline BrowDrama řasenka na obočí

Vydržela taky věky! Vyhodila jsem ji po třech měsících jen proto, že už jsem ji prostě měla dlouho. Nevyhovoval mi kartáček, který měl na konci takovou divnou kouli. Samotný produkt byl super, obočí pěkně držel, byl voděodolný... ale kvůli tomu kartáčku už tuhle řasenku znovu nechci. 

Verdikt: 3/5

Tiger Copenhagen Sprchový Gel Borůvka

Hodně parfémovaný sprcháč! Voněl jako borůvkový džem. Ta parfemace mi byla po nějaké době až protivná, jinak mu nebylo nic. 

Verdikt: 2/5

The Ordinary Kyselina Salicylová 2% roztok

Používala jsem spíš lokálně na akné, nebo když jsem měla pleť v extra špatném stavu. Zklidňuje pleť a s pupínky umí zatočit. Teda až po delší době, zázraky přes noc taky neumí. Až budu dělat objednávku z Beauty Bay, určitě sérum vezmu znovu. 

Verdikt: 4/5


Tak to byla nálož! Musím asi začít sepisovat zase pravidelně :) 





Komentáře