Project pan 2020 - update po pěti měsících



Když jsem s blogem začínala, zapojila jsem se i do výzvy Project pan.
Jde o to, že se člověk snaží spotřebovat určitý produkt (z každé kategorie) až na dno.

V lednu jsem začala, takže je čas udělat malou bilanci a kouknout, jak mi tenhle závazek šel! 
Více o mojí motivaci, pravidlech a původní sestavě najdete tady
  
                            

Původní výběr
Jste zvědaví, jak dopadly původní věcičky, které jsem si vybrala v lednu? 

Paletka Cranberries and Chocolate (I <3 Revolution)
Po tom, co jsem se ji pokoušela používat víc než týden v kuse jsem zjistila, že na to fakt nemám. Paletka je hodně teplá a plná burgundy červených stínů, na které mám náladu asi tak tři dny v roce. Takže jsem nakonec používala dokola ty hnědé a byla to nuda. 
Takže asi po měsíci putovala ke kamarádce (která teplé stíny miluje). 

Makeup PhotoFocus Foundation (Wet n Wild)
Ten jsem naprosto poctivě dopotřebovala až do konce. Trvalo mi to teda 4 měsíce, ale dala jsem to. 
Mini recenzi si na něj můžete přečíst v Květnovém článku o spotřebovaných produktech tady.

Bronzer (Cosmia Make up)
Vzdala jsem to s ním. Byl fakt veliký, starý a po delší době měl tendenci flekatět, pokud se mu nelíbil podklad. Takže asi dva měsíce po začátku výzvy skončil v koši. 



Tvářenka Pro Blush Palette Peach and Baked (Freedom makeup)
Poctivě jsem jí používala celou dobu. Jenže je snad nekonečná, nebo co! Každopádně tyhle broskvové a korálové odstíny zbožňuju, takže si ji ještě nechám a zkusím jí vypoužívat, co to jde. Nejpozději po Vánocích ale poletí, už je fakt stará. 

Mlha na obličej Polution Protection Facial Mist (Ps... by Primark)
Měla stejný osud jako bronzer.
Více o důvodech, proč tyhle kousky nakonec šly do koše v Únorovém spotřebovánu tady.

Tužka na obočí Instant Lift Brow Pencil (e.l.f.)
Taky nakonec dopotřebváno! Trvalo mi to teda věčnost, spotřebovala jsem ji jen pár týdnů zpět. Mini-recenze brzy v dalším dílu Fajrontu. 

 

Nováčci
A teď už k produktům, které jsem zařadila do výzvy nově. 

- Pudr Mineral Compact Powder (Dermacol)
- Korektor The One Everlasting Precision Concealer (Oriflame)
- Makeup Really Me (Miss Sporty)
- Paletka House of Glamdolls Exotica Doll (Freedom Makeup)
- Rozjasňovače Light FX (Color Story)



Pudr Mineral Compact Powder (Dermacol)
Tohohle dědečka jsem našla v práci, když jsem se rozhodla po delší době pouklízet jednu ze skříněk, které tam mám zaplněné vším možným. Jako stážistka jsem v kanceláři bývala dost nepravidelně, třeba jsem se tam stavila na pár hodin po škole a večer jela teprve domů. 
Takže jsem v zákoutích skříňky našla kde co (třeba i ocet, sůl, nebo kartáček, pastu a ručník). 
Každopádně mi bylo líto pudr vyhodit, je sice zabarvený, ale teď na léto by mi mohl sedět a navíc už ho tam zas tolik nezbývá. 
Docela mě překvapilo, že se tenhle pudr stále vyrábí - seženete ho třeba tady. 



Korektor The One Everlasting Precision Concealer (Oriflame)
Tenhle korektor jsem koupila ze zvědavosti, byl v akci za nějakých 60 Kč. Je méně pigmentovaný, než můj milovaný Catrice Camouflage, ale zase vypadá o to přirozeněji. 
Je trošku tmavší, než korektory, které si běžně kupuju, takže ho musím spotřebovat během léta. 



Makeup Really Me (Miss Sporty)
Sehnala jsem ho ve výprodeji za nějakých 50 Kč a byla jsem na něj prostě jen zvědavá. Má celkem slabé krytí, ale teď nemám pleť nějak špatnou, takže ho doufám vypoužívám. 



Paletka House of Glamdolls Exotica Doll (Freedom Makeup)
Tak tohle je taky dinosaurus v mojí sbírce. Jednou mi spadla a vylomily se panty pro zrcátko, což je fakt škoda, protože je to naprosto geniální paletka na cesty. 
Vlastně ji chci a nechci spotřebovat, protože některé stíny jsou pro moji sbírku unikátní (zelená a teal, bílá,...), navíc je ta kvalita fakt překvapivě dobrá na to, jak moc byla paletka levná. 
Nejblíž ke spotřebování má asi bronzer, ten je fakt skvělý a blížím se k pánvičce.
Ale už ji mám tři roky a tak prostě už brzy musí letět. 
Rtěnky jsou rozryté - protože když se maluju, záhadným způsobem se mi vždycky podaří trefit je koncem štětce. 



Rozjasňovače Light FX (Color Story)
Tuhle paletku jsem si přivezla z Ameriky. Jsou to všechno celkem výrazné a blyštivé rozjasňovače, udělají fakt diskokoulový efekt (což je někdy až moc na běžné nošení).
Teď na léto je zkusím nosit co nejvíc a dám šanci i té fialové. 


Závěr
Tak. Další update plánuju zase za pár měsíců, tak snad se do té doby nějak posunu. V životě se mi docela střídají nákupní horečky a touha po minimalismu, přičemž teď jsem v té druhé fázi, takže se budu snažit opravdu poctivě spotřebovat všechno. 



Komentáře