Fajront za Srpen a Září

 


Uff, to byla jiná pauzička. Život se mi trošku zkomplikoval, takže na blog poslední dobou nebyla ani energie, ani chuť. 

Ale spotřebované produkty už se přeci jen nakupily a je potřeba sepsat krátké recenze. 






Borotalco Active Sea Salts Fresh deodorant
Příjemně neutrálně voněl. Funkčnost typické Borotalco - pro mě naprosto dostačující. Klidně koupím znovu, teď mám ale zásobu deodorantů a antiperspirantů. 

Verdikt: 5/5


Balea 6in1 Suchý Šampon a lak na vlasy
To bylo strašný. Dělalo to bílý povlak, vlasy to pořádně neodmastilo, dusilo mě to... už nechci. 

Verdikt: 2/5



Balea suchý šampon broskev a limetka
Stejný případ jako kolega výše. Navíc extra porce dušení po každém použití. Jinak to docela hezky vonělo. 

Verdikt: 2/5


Balea Šampon kokosová voda
Tuhle řadu šamponů mám moc ráda, tenhle byl taky fajn - žádný extra zázrak, ale nezatěžoval vlasy, pěkně umyl... klidně vezmu znova. 

Verdikt: 3/5



Superfood Cannabis Sativa Peel-off mask
Dostala jsem jako dárek. Nebylo to špatné, ale opět nic, co by mi vyrazilo dech. 

Verdikt: 3/5


Neutrogena CICA-Repair maska na nohy
Byla super. Nohy po ní byly krásně hydratované. Klidně někdy vezmu znovu. Akorát je trošku drahá, tuhle jsem dostala. 

Verdikt: 4/5



Balea Gel na holení Carribean Feeling
Tohle bylo moc příjemné. Vůně byla velmi neutrální, skoro až pánská, ale na léto mi to vůbec nevadilo. Byla to limitka. 

Verdikt: 5/5


Zubní pasta
Ten název fakt nedám. Každopádně šlo o nějakou spešl přírodní zubní pastu. Nebyla výrazně mentolová, přišlo mi, že mám po ní trošku citlivé zuby. Znovu už ji nekoupím - i z toho důvodu, že ji nedokážu znovu najít. :D 

Verdikt: 3/5


Dermacol Aroma Ritual sprchový gel papája a máta
Tohle jsem opravdu spotřebovávala celý rok. Já trubka si to totiž koupila na podzim. Gel je úžasně osvěžující, na léto naprostá paráda, ale jindy mi nevyhovuje. Není úplně vyživující, takže znovu ho nechci. 

Verdikt: 3/5



Alverde sprchový gel Oliva a Aloe vera
Tohle byla nádherná zelená vůně. Ke konci už jsem si ho i šetřila, bylo mi líto ho spotřebovat :D
Koupím znova, možná jinou variantu. 

Verdikt: 5/5


Ziaja tělový cukrový peeling - karamelizovaná mandle
Úžasná (nejen) vánoční vůně. Jako každý Ziaja peeling i tady mi moc vyhovovalo to, že už se po koupání nemusím mazat. Ráda koupím znovu. 

Verdikt: 5/5

Ucanbe Lock-it tekuté linky na oči ve fixu
Aliexpressová značka, tyhle linky stály asi tak dollar a půl. Nebyly vůbec špatné, používala jsem je, dokud nevyschly. Nikdy mi neudělaly žádnou reakci na kůži, docela vydržely... znovu asi nekoupím, ale byla jsem příjemně překvapená. 

Verdikt: 3/5


Miss Sporty Really Me makeup v tyčince
Tenhle makeup jsem dopotřebovala opravdu do konce. Nebyl špatný, měl slabší střední krytí, zdálo se mi, že občas zvýrazňoval suchá místa na kůži. Znovu ho nechci, ale nebylo to ani nějaké výrazné zlo. 

Verdikt: 3/5


Rimmel Magnif'eyes primer na oči
Klasika, tohle je boží. Už používám další balení. 

Verdikt: 5/5


Oriflame The One korektor
Slabší krytí, ale nic tragického. Docela hydratoval a vypadal přirozeně, vlastně jsem ho používala docela ráda. Klidně koupím znovu, v akci byl asi 60 Kč a to je dost v pohodě. 

Verdikt: 4/5


Essence You Better Work řasenka
Byla skvělá. Nemazala se, byla opravdu voděodolná, odlíčení nebylo o tolik horší, než u jiných řasenek. Řasy dělala přirozenější, ale pořád fajn. Velmi ráda po ní sáhnu znovu. 

Verdikt: 5/5
Casting Sunkiss Jelly 
Tohle je zesvětlující gel na vlasy. Funguje to tak, že si to nanesete na vlasy, jdete na sluníčko, nebo pofoukáte vlasy fénem a při pravidelné aplikaci se vám vlasy jemně zesvětlí. Efekt jsem viděla, ale ta aplikace mě nebavila, strašně jsem se nutila to používat. Vysušovalo to vlasy a docela smrdělo. Takže znovu nechci.

Verdikt: 3/5

The Ordinary Lactic Acid 5% + HA
Kyselinka - peeling na obličej. Od The Ordinary mám doma kyselin víc a na kyselinu mléčnou jsem tím pádem trošku pozapomněla. Byla dost jemná i pro začátečníky, ale nebavila mě moc aplikace. Jinak jí nemám co vytknout, nechala jsem ji zkazit na poličce, bohužel. 

Verdikt: 4/5


Isana Milky Dream pudr do koupele
Tohle mi strašně smrdělo, jako nějaký zkažený čaj. Jinak to docela hezky hydratovalo, ale znova nechci. 

Verdikt: 2/5


Dermacol Mineral Powder
Pudr jsem chtěla dopotřebovat až do dna, byl součátí mého Project Pan. Byl lehce zabarvený, matující. Nebyl špatný, ale znova už ho nechci, přišlo mi, že výdrž nebyla nic moc. 

Verdikt: 3/5

nuud deodorant
Na tenhle zázrak najdete samostatnou recenzi tady :)


Balea maska Na dobrou noc
Krémová maska s uklidňující vůní. Není špatná, na mě ovšem moc výživná, takže druhý pytlíček si nechávám na zimu. Myslela jsem si, že je to jedna z těch masek, kterou si můžete nechat celou noc, ale bohužel se musí po dvaceti minutách sundat.

Verdikt: 3/5



Rival <3 me Colour Correcting Concealer
Korektor, konzistencí podobný Catrice korektoru. Zdálo se mi ale, že nebyl tak dobrý, jako Catrice - trošku méně kryl a hůř se s ním pracovalo. Znovu si ho nekoupím. 

Verdikt: 3/5



Alverde linky na oči
Samostatná recenze tady. Vyhazuju je, protože už je mám fakt dlouho. 



Ucanbe primer na oči
Tohle stálo naprosto za nic. Neudrží mi stíny na očích ani dvě hodiny. 

Verdikt: 1/5


3CE Makeup v houbičce
Chtěla jsem vyzkoušet slavný formát makeupu v houbičce. Balení bylo roztomilé, uvnitř je ještě houbička a zrcátko. Krytí bylo velmi nízké, ale jako správný asijský makeup měl i tenhle spoustu dalších benefitů - jako třeba SPF. Znovu už ho nechci, ale zase nějaký ultra propadák to nebyl. 

Verdikt: 2/5


No, nebylo toho málo. Máte taky nějaký produkt, který používáte jenom v létě? 
A příště bychom si mohli dát zase nějakou recenzi na paletku, co říkáte? 

Komentáře