Fajront za Únor aneb podařilo se mi spotřebovat


Na jiných blozích mě vždycky strašně baví články typu "spotřebováno". Několik minirecenzí a jasný verdikt, jestli to teda stojí za to, nebo ne. Tak pojďme na to!



Makový Olej od Havlíkovy Přírodní Apotéky

Chtěla jsem nějaký hutnější olejíček na zimní noci. Zima letos nějak nepřišla, takže jsem ani olejíček nedokázala využít na 100 % tak, jak jsem chtěla. Každopádně je skvělý, opravdu výživný, na mokrou pleť jsem dávala klidně ráno pod makeup a i to šlo výborně. Maková vůně je naprosto úchvatná (jako ostatně všechny krémy a oleje od Havlíka) a každovečerní rituál byl díky tomu o něco příjemnější.
Bohužel jsem po jeho použití neviděla žádné výrazné zlepšení stavu pleti (třeba její vypnutí po ránu). 
Na vlasy jsem ho nezkoušela a na moji aktuální pleť je možná trošku moc výživný, takže znova ho asi zatím nepotřebuju. Balení mi vydrželo asi 3 měsíce denního používání na obličej a dekolt. 
Skóre: 6/10

Astrid Beauty Elixir hedvábný odličovací olej

Na olej jsem psala nedávno samostatnou recenzi tady. Je příjemný, není vůbec drahý a svoji práci odvede skvěle. Každopádně teď mám v zásobě podobný olej od Dermacol a Nivea, takže se ho nechystám v blízké době koupit. Balení mi vždycky vydrželo tak do dvou měsíců.
Skóre: 9/10


Ziaja Cukrový peeling Perníček

Tak tohle byla ovšem naprostá pecka. Můj druhý peeling od Ziaja (poprvé jsem měla verzi Capuacu) a opět trefa. Zrníčka cukru v extravýživném oleji. Vůně byla hodně hřebíčková, byl to skvělý pomocník do sprchy v době Vánoc. Po takové sprše už se není třeba ničím mazat a pokožka je skvěle vyživená. Vydržel mi asi 2 měsíce, používala jsem zhruba jednou/ dvakrát týdně na celé tělo. V zásobě mám ještě čokoládovou verzi, už se na ni moc těším. 
Skóre: 10/10


Bronzer Cosmia Makeup a Primark mlha na obličej

Obojí jsem v lednu zařadila do své #ProjectPan výzvy. Bohužel už jsou oba produkty dlouho prošlé. Bronzer mi zabíral hromadu místa a začal na obličeji dělat po delší době fleky. Mlha má příliš hrubou střičku (takže jsem pak vždycky musela čekat několik minut, než mi obličej uschne) a navíc mi zhoršovala akné. Nebo mi to tak aspoň přišlo. Takže oboje letí do koše. Skóre bronzer: 6/10
Skóre mlha: 2/10


Řasenky Maybelline Snapscara a Benefit They're Real! O Maybelline Snapscara a tubing řasenkách celkově jsem se rozepisovala tady a o překvapení v podobě Benefit They're Real! jsem psala podrobněji tady.
Obě jsou prostě skvělé, tak akorát voděodolné a klidně je obě koupím znova. U jedné mě trošku odrazuje cena a u druhé kartáček, který by mi možná vyhovoval více s kratšími štětinkami. Nevím, jak dlouho by vydržely, řasenky vždycky měním co tři měsíce. 

Skóre obě řasenky: 9/10 

Alverde Beauty & Fruity krém na obličej

Celkem příjemný lehký krém na obličej. Vyhlédla jsem si ho na stránkách DM. Používala jsem přes den pod makeup. Můj jediný problém s tímhle krémem - moje vlastní blbost. Jsem totiž alergická na citrusové plody a tenhle krém má v sobě limetku. Navíc opravdu výrazně voní a v podrážděných místech na obličeji nebo kolem očí uměl pořádně poštípat. Příště bych si vybrala jinou variantu, jinak jsem byla moc spokojená. Cena kolem stovky v drogérii DM. 
Skóre: 7/10 

Toaletní voda Hermés Un Jardin Sur Le Toit

Jestli mám označit jako srdcovku parfémy jen jedné značky, stoprocentně to bude Hermés. Ač jejich slavné kabelky a šátky se mi nikdy moc nelíbily, vůně mají naprosto famózní. Zvlášť tahle řada inspirovaná zahradami je boží. Jardin Sur le Toit voní jako čerstvě posekaná tráva a růže. Tahle naprosto unikátní kombinace mě dostává a malá lahvička na obrázku se stala prvním parfémem, který jsem kdy spotřebovala až do konce. Výdrž na těle je pár hodin, na oblečení dá i několik dní. Už mám doma koupeno větší balení. 
Skóre: 10/10 

Tužky na oči Essence

Tyhle letí do koše z jediného důvodu - už jsou fakt dlouho prošlé. Jinak jim není v podstatě nic. Znovu už bych je ale asi nekoupila - sice skvěle držely, ale po delší době se mi obtiskávaly na horní víčko. Kvůli tomu jsem začala dávat přednost tekutým linkám.
Růžová: kreslila jemně růžově se zeleným leskem, na tmavém podkladu se ukazovala skoro jen zeleně. Vadí mi, že se musí strouhat a je moc měkká, takže se láme, jinak byla boží. 
Hnědá: Světlá hnědá se zlatým leskem. Tu už jsem měla fakt věky, musí jít. 
Zelená: Podobně stará jako hnědá. Krásná tmavě zelená s leskem, ale je to zkrátka už babička. 
Žluté tekuté linky: Celkem málo pigmentované, jinak jim nemám co vytknout, byly celkem fajn. 
Skóre: 5/10 


Linky na oči Nyx Vivid Brights

Tak tohle už jsou taky staroučké tekuté linky. Používala jsem je fakt ráda, tyhle barevné linky Nyx umí skvěle. Nejsou voděodolné, ale běžný den dají naprosto v pohodě. Stojí asi stopade a dají se sehnat třeba v Douglas parfumeriích. Kromě téhle zelené už jsem měla i fialovou, žlutou nebo červenou a všechny byly úžasné. Jedinou nevýhodou možná je, že docela rychle vysychají. Aktuálně mám doma ještě fialovou.
Skóre: 9/10 

Třpytivé linky na oči She style zone

Moje první opravdu třpytivé linky. Měly v sobě několik barev třpytek v neutrálním podkladu. Bavily mě, ale prostě už vyschly. Příště bych asi zkusila nějakou jinou značku, tyhle ale s přehledem vedou, co se týče ceny. Dají se sehnat asi za stovku v drogérii DM. 
Skóre: 8/10 

Tak, a jsme na konci. Byla toho docela hromada, jak koukám. Tak snad vás tyhle minirecenze baví stejně, jako mě!
A pokud jste dočetli až sem, budu ráda, když mi do komentáře napíšete, co nejčastěji spotřebujete vy :) 


Komentáře