Fajront za Květen




Jestli je něco z Května highlight, tak učitě to, že mi došla půlka koupelny. Téměř do týdne po napsání posledního článku o spotřebovaných produktech, se mi podařilo mou krabičku na odpad naplnit znovu. No, můj vnitřní minimalista jásá, aspoň bude víc místa. 


Essence Bye Bye Panda Eyes! řasenka

O tomhle kousku jsem se rozepisovala detailněji tady. Ve zkratce jde o tubing řasenku s přirozenějším efektem. Nevyschla, ale už ji mám doma 3 měsíce a tak z bezpečnostních důvodů musí jít. 

Verdikt: 8/10


Himalaya Fresh Start Oil Clear Face Wash - Broskev

Tohle bylo umývátko na obličej. Byly v tom takové perličky. Ale nebylo jich moc, takže o nějakém peelingu nemůže být řeč. Vůně byla příjemná, ne moc chemická - broskev vystihli celkem dobře. 
Používala jsem většinou ráno nebo večer jako druhou složku odlíčení. Bylo potom potřeba namazat obličej, protože to matovalo tak moc, až jsem si připadala jako sušenka. 
Znova to nepotřebuju, nějak mě to nezaujalo. 

Verdikt: 5/10


Dento dent Sensitive coconut zubní pasta

Pasta nebyla špatná. Koupila jsem ji v DMku za pár korun. Zdálo se mi, že má i jemné bělicí účinky. 
Každopádně přístě bych zkusila jinou variantu. 

 Verdikt: 5/10

Yellow and Blue: Prací gel a Máchadlo

Vzorečky z velkého boxu na vyzkoušení. Česká značka Tierra Verde je mi fakt sympatická a obojí jsem nakonec koupila ve velkém balení v "čerpací stanici", která je v jednom našem DMku. Je sice faktl, že po tom prádlo nevoní tak výrazně a hezky jako chemka, ale svoji práci udělá. Přidávám bodíky i za složení. 

Verdikt: 7/10

Alverde Ultra Sensitive šampon

Tenhle šampon jsem koupila původně pro přítele, kterého trápí dermatitida. Tomu bohužel vůbec nepomohl, takže jsem ho nakonec vypotřebovala já. 
Hodnotím jako průměr. Nějak zázračně neumýval, ani nevyživoval... prostě fungoval, ale žádnou přidanou hodnotu jsem tam nepozorovala. 

Verdikt: 5/10


Elséve Extraordinary Clay kondicionér

Kondiš, co sliboval vyživit konečky a nezatížit kořínky. Dostala jsem ho, myslím, na nějaké Vánoce v sadě se šamponem - ten jsem teda vypotřebovala mnohem dřív, ale hodnocení je stejné. Na mě totiž tenhle vynález nefungoval - spíš naopak. Dobu mezi umýváním vlasů mi neprodloužil a konečky mi spíš více vysušil. Kondicionér pak konkrétně nevyživoval skoro vůbec. 

Verdikt: 2/10



Garnier Hair Food - 3v1 Maska Banán

Tohle byla láska! Příjemný kondicionér, který voněl jako sušené banány a dal se používat i jako maska, nebo bezoplachová péče. Sliboval skoro komplet přírodní složení a měl fakt pěknou, bytelnou krabičku. Navíc mi trvalo víc než rok, než jsem ho spotřebovala. Okamžitě jsem si koupila náhradu - tentokrát ve verzi Macadamia (ten je na mě trošku moc výživný, ale o tom zase příště). 

Verdikt: 10/10


Primark Splash of Colour - Mermaid Blue

Barevný balzám na vlasy. Docela to vyživovalo, tam žádný problém. Akorát výsledek nebyl vůbec modrý. Na úplně odbarvených vlasech to chytlo do vyblité zelené. Nespotřebovala jsem to, ale letí do koše. 

Verdikt: 2/10

Maybelline SuperStay makeup v tyčince

Velkou recenzi jsem psala tady
Nějaké o něco tmavější verzi na léto bych se nebránila, teď v zimě to bylo světlé a matující až moc. Jinak super. 

Verdikt: 9/10

Nyx Vivid Brights linky

Tyhle konkrétní jsem koupila nějaké vyschlé, moc mi nevydržely. Jinak jde ale o skvělé linky za pár korun, miluju je. 

Verdikt: 8/10



Catrice Liquid Camouflage korektor

Svatý grál. Tohle je držák a fakt silně krycí korektor. Někdy až moc. Každopádně pod stovku (a možná ještě dráž) asi lepší korektor neexistuje. 

Verdikt: 10/10


Rimmel Magnif'Eyes Primer na oči

Další miláček. Mám fakt mastná víčka a tohle jediné mi udrží na očích stíny aspoň pár hodin. 
Navíc dostupná drogérková značka - prostě sen. Už mám doma další balení. 

Verdikt: 10/10


Benefit BADgal Bang! řasenka

Miniaturka byla součástí poznávací sady. A měly jsme spolu takový love-hate vztah. Ze startu se mi strašně rychle obtiskávala na víčko. Po čase trošku vyschla a obtiskávání skončilo. Každopádně byla fakt černočerná a dělala řasy, co vypadaly jako umělé. Není voděodolná a na oči se vždycky dostane fakt velké množství produktu, takže při odličování jsem vypadala jako horník čerstvě po fárání. 
Byl to zajímavý zážitek, ale znovu ji nechci. 

Verdikt: 6/10


Nyx Shout Loud rtěnka v odstínu Wife Goals

Koupila jsem ve slevě na Notino. Jenže mi vůbec nesedla. To už se mi opravdu dlouho nestalo, ale asi mám na nějakou její složku alergii. Ihned po nanesení mě začaly svědit a pálit rty. Zkusila jsem to třikrát a pokaždé byl efekt stejný, takže asi půjde z domu. Jinak barva i struktura byly super, docela mě to mrzí. 

Verdikt: 1/10

Wet'n'Wild PhotoFocus makeup

Tenhle kousek byl součástí mého #ProjectPan (víc o něm tady). Makeup mě docela bavil, krytí bylo střední vyšší. Špatně se mi vrstvil a nechtěl spolupracovat s Beauty Blenderem. Výsledek byl ale moc pěkný, přirozený a rozjasněný. 
Znovu bych ho asi ale nechtěla, docela jsem se teď zamilovala do Maybelline Fit Me Matte and Poreless, který mi o něco líp drží a na aplikaci můžu použít, co chci. 

Verdikt: 7/10


TrenditUp Ultra Black voděodolné oční linky

Neskutečný držák, dokážou přežít i saunu bez ztráty květinky. Mají celkem tlustý aplikátor a tyhle konkrétní mi celkem rychle vyschly, takže o další koupi budu asi nějakou dobu přemýšlet. 

Verdikt: 8/10 


Balea Professional Kopfhaut-balance šampon

Tohle byla tuším limitka. Nebylo to špatné, měla jsem po jeho použití moc hezky lesklé vlasy a dost objem. Bohužel se mi rychleji mastily, takže znovu nechci. 

Verdikt: 6/10

Schwarzkopf Gliss Color barva na vlasy

Po mých karanténních experimentech bylo potřeba srovnat barvu na nějakou přirozenější. Tahle ve verzi 6-0 byla ze začátku až moc tmavá, ale jak se trošku vymývá, je dost podobná mojí přirozené barvě. Vlasy moc hezky vyživila. 

Verdikt: 8/10

Isana koupelová sůl Good Dreams

(Jo, zapomněla jsem ji vyfotit samostatně)
Příjemná relaxační vůně a hezká barva. Užila jsem si to. 

Verdikt: 8/10



Uff, to zas byl maraton. Tentokrát tam ale bylo aspoň několik opravdových propadáků a lásek. Tak snad se odpadová krabička příště nebude plnit tak rychle. 



Komentáře